duminică, 12 iulie 2015

Furnici

E miercuri..

Ieri am stat nemancata toata ziua, abia seara, cand am ajuns acasa, am dat iama in frigider..nici nu am simtit foamea decat in momentul in care aproape ca mi se facuse rau...imi aduc aminte ce mancacioasa am fost cand eram mica..dar mancam pe atunci doar chestii necomestibile..varul de pe pereti, turturii mizerabili formati la teava de esapamant a masinilor, iarba, pamant..furnici...fericire maxima cand gaseam un musuroi..o furnica, doua furnici, trei furnici..asta pana cand am venit intr-o zi in casa si era sa lesine mama cand m-a vazut cu furnici pe la bot...mi-a spus ca daca le mai mananc or sa-mi manance si ele limba..nu m-am alarmat pentru ca nu as mai fi avut limba ci pentru ca, fara limba, nu mai puteam sa mananc nimic...asa ca m-am oprit din scobit prin musuroaie. am trecut la chestii serioase si mult mai satioase cum ar fi aracet, sare cu lingura..hartie de ziar (ziceam ca e guma de mestecat, deh pe vremea aia nu se gasea guma, asa ca improvizam).

Ieri mi-am dorit sa am la indemana orice..as fi mancat si var, si aracet, si furnici...Dar nu aveam pe birou decat hartii..nu am putut sa le mestec pentru ca erau scrise pe ele niste numere de telefon si mi-era prea foame ca sa am rabdarea de a le transcrie. Nasol, ma gandeam, de fetele care tin diete si cure de slabire. trebuie sa ai o vointa de fier, le respect pentru asta...sambata lucrez si am aflat ca o sa plec pe teren. unde crezi? face unu pomana porcului. sa lesin de ras cand am auzit cine este individul:)))) iar o sa-mi spuna sa tac dracului din gura ca vorbesc prea mult :))))) Asa cum o fac acum aici...Neatza! Azi poate o sa am timp sa mananc ceva..daca nu...
....
E deja joi..ghici ce s-a intamplat...:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu