duminică, 12 iulie 2015

Dar..lasati...

cafeaua de seara

Am ajuns acasa dupa o zi in care parca am picat ca musca-n lapte. de multe ori m-am intrebat ce dracu caut eu aici..sau acolo..cum de nimeresc in cele mai proaste momente ale altora. La toaleta m-am intalnit cu amicul meu cel vechi..instalatorul pe care era sa-l calc in picioare. la propriu. era ghemuit, de data asta, sub o chiuveta. nu ca mi-as baga, de obicei, picioarele sub chiuveta, dar acum am avut asa un impuls de moment.
Ce faceti aci?????
Pai ma las calcat in picioare de femei!!
Pai de ce v-ati ascuns sub chiuveta?
Omul mai si munceste nu vorbeste toata ziua la telefon..Hai intrati!
Nu ..lasati..
Pai de ce? Dar intrati!
Dar lasati!
Hai ca ies!
De sub chiuveta?
Din buda
De ce?
Pai daca nu intrati..
Unde domnule? Sub chiuveta nu ma bag!!
Aham..da ce? va dau eu afara?


Omul asta ma exaspereaza!
Acum sa-ti spun un lucru. eu cand vb la telefon si sunt discutii foarte importante si private ma incui in buda. Dar, daca nu dau nas in nas cu instalatorul, nu ma lasa femeia de serviciu sa-mi tihneasca
Ce faceti acolo?
Vorbesc la telefon!
Pai iesiti odata ca tre sa spal pe jos!
Pe asta o apuca spalatul numai cand vorbesc eu la telefon. Zilele trecute vorbeam la fix de la birou. Si vine sa-mi ia gunoiul.

Unde sa te mai ascunzi??? Aveam un loc secret dar mi l-au luat altii....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu