luni, 28 aprilie 2014

Pup-moi!!

Un eveniment la care ar fi trebuit sa fiu imbracata in alb, asa ca am purtat putina dantela si o brosa uriasa. Un eveniment unde ne-am facut poza la panou - il numesc panoul groazei  -  un eveniment fitos unde am baut sampanie, un dop de cafea si un campari, unde am mancat mancare buna si prajituri delicioase. Un eveniment cu muzica de calitate, o scurta prezentare de moda esuata la final, rochii albe din care nu mi-as alege nici una, manechine rigide si fara forme, multa vorbaraie, aplauze, complimente, chelneri impecabili dar o organizare care a lasat, pe alocuri, de dorit. Scena nu se vedea din cauza unei mese pline cu farfurii - nu am vazut pantofii fetelor care au defilat- asta m-a intristat cel mai tare, un mihai calin rasuflat dar o superba andreea raicu. La plecare intrebarea capcana: doriti punguta? La iesire, panoul era langa usa deci a trebui sa astept pana se termina sedinta foto, sa ma strecor pe sub mana unui cameraman si sa ies afara in ploaie pentru a reusi sa ma imbrac. Cristi, o veche cunostinta..mult prea veche..pisi ce faci??? pup-moi! muah muah!! raluca, de-a dreptul consternata..cine era ala?? Eu, razand in hohote. Cu omul asta mi-am petrecut patru ani prin toate colturile tarii...il stiam intr-o vreme ca pe buzunarele mele...

E interesant sa-i privesti pe cei din jur. numai zambete, multe dintre ele fortate dar asta pot doar banui caci, in realitate, nimic nu le deconspira. E o adevarata arta sa stii cum sa zambesti, cand sa o faci, cum sa dai mana cu cineva, cum sa imbratisezi pe cineva..cum sa razi, cum sa-ti faci intrarea. Capul sus, corpul drept, sanii in fata, privirea inainte, zambet in coltul buzelor, miscat usor din solduri..cand vorbesti cu un barbat care nu e ziarist - zambet larg, capul usor intr-o parte...daca mai pica si o suvita de par in ochi este perfect! el zambeste galant si se ofera sa-ti aprinda o tigara. nu fumez...dar apoi te duci in buda si tragi doua dintr-un foc. glumesc. serios. nu se intampla deloc asa. ea accepta, apleaca capul (iubesc cacofoniile) si ii ia foc parul..sau ii iau foc sprancenele ca era flacara prea mare. glumesc. nu. asta nu se intampla decat in cosmarurile mele. de obicei imi dau foc singura :)) serios. sprancenele au avut ultima oara de suferit. a doua zi m-am prezentat umflata de plans la cosmetica. andreea ma sinucid. ce ti-ai mai facut fata??? m-a reparat cat de cat dar si acum cand ma uit in oglinda am impresia ca o spranceana e mai subtire decat cealalta...dar stii cand e cu adevarat nasol??? nu cand raman fara gene, sprancene sau cheala..ci cand imi dau foc singura la caciula. dar asta e alta poveste.

Ziceam ca e interesant sa ii privesti pe cei din jur la astfel de evenimente simandicoase. dar cel mai tare ma enerveaza vedetele sau cele care se cred vedete si care isi aduc si copiii dupa ele. eu camd eram copil ma manjeam cu pamant pentru ca ma jucam afara, eram julita toata in coate si genunchi, o papusa ma facea fericita..acum fetitele de 5,6 ani merg la petreceri si mai vad si femei aproape goale. culmea e ca la evenimentul asta nici nu mi-am dorit sa ajung. m-am dus ca sa scap de administrator ca cica o sa vina la mine mai pe seara. bine. veniti! aoleu..unde dracu ma duc? am nimerit aici...si nici macar nu e marca mea preferata de produse...chiar le consider proaste. dar martini a fost delicios.  Draga mea, ce mai faci? Esti superba!!! Muah Muah! Pup-moi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu