luni, 28 aprilie 2014

Primul meu selfie...

Nu m-am indurat sa plec din magazin fara rujul ala..as fi suferit ca un caine, nu as mai fi dormit noptile..asa ca l-am inhatat repede de frica sa nu-l ia alta inaintea mea..nu ca ar fi fost ultimul dar..cine stie..poti sa stii??? si am alergat pe strazi ca sa ajung acasa, sa-l probez in oglinda. dar ca sa vezi..la lumina becului nu mi se parea nimic iesit din comun..adica..rujul e rosu dar, la becul pe care il am, nu as fi putut decat sa-i ghicesc culoarea..asa ca...am ajuns la o fereastra..dar ca sa vezi..toate oglinzile mele is in birou, sub cheie, la serviciu..deci in ce dracu sa ma uit?

iotee..ca e bun si telefonul la ceva..am activat camera foto ..ia sa-mi fac o poza aici la lumina, sa vad ce mare scofala am facut cu rujul fara culoare..bai nene..nu numai ca rujul este superb..diseara o sa ma culc cu el pe buze...dar mi-a iesit un selfie de nota 10. asa am crezut initial. si..daca tot e la moda..hai sa ne pitiponcim si noi nitel, sa fim in rand cu lumea..acuma, dupa cateva fotografii cu buze tuguiate, cu parul nu stiu cum si privirile nu stiu unde...ce dracu sa fac eu cu ele??? pai selfie sa fie dar sa-l si vada cineva, nu? sa mor de nu-l urc pe facebook!! ma cam codeam..bai esti nebuna?? ete na! si? care e problema? bai te faci de tot rahatul..baga-ti mintile in cap! da ce? toata lumea are! vreau si eu! lulu, tu ai innebunit cumva??? da-o dracu de reputatie, azi vreau sa fiu pitipoanca!! dar hai sa ma mai uit inca o data la poze..mno..si ce sa vezi..cand era sa dau post..fuck! in spatele meu ditamai canapeaua..apoi un dulap..apoi o bucata de gresie..apoi coltul de la covor..apoi o telecomanda ..bai..nu am gasit nici un colt al casei in care sa nu se vada nimic.adica..sa ma vad doar eu..

mi-am amintit de pozele de pe net cu femei goale langa rapirea din serai si mi s-a ridicat tensiunea...pai dar eram draguta in poze...dar numai obiecte de mobilier pe langa mine..pai daca eu voiam sa-mi vad rujul si nu m-a interesat pe moment ce e pe langa mine..acum, cand deja ma interesa fotografia..ciuciu caramele!!!   :P

dar nu m-am lasat!! am scotocit prin toate colturile casei si am gasit pana la urma un loc bun..insa pozele au iesit ca dracu ca sa nu spun, de fapt, ca am iesit eu ca dracu in ele...ma, crede-ma aratam ca o bufnita impaiata...probabil de la emotii sau ceva..ca era primul meu selfie... [blush] un esec total..m-am lasat pagubasa cand m-am uitat la ceas as instant am inceput sa urlu mai rau ca cucu...am intarziat la munca!!!!  [#angry_anim]

Pe drum ma tot intrebam ce dracu a fost in capul meu? lasa ca o pun pe ralu sa-mi faca o poza misto si spun ca e selfie.. [#blush_anim] dar, tradus, cuvantul asta inseamna ceva de genul ca ti-o faci singur..sau cu mana ta..si instant m-am gandit la cu totul altceva. nu! e obscen! aici vorbim despre poze pe care ti le faci singur pentru ca esti atat de singur incat nu are cine sa ti le faca si vrei sa arati ca ai si tu o viata sociala. adica..te pozezi prin tot felul de locuri ca sa te dai mare ca uite ce faci tu pe unde ai umblat tu si cat de bine arati tu..eu, biata de mine, nici macar nu eram undeva...eram in casa :(((( deci, cu ce dracu m-as fi dat eu mare??? si ti-am spus..in selfiurile alea arat ca o bufnita. deci, nici macar nu ma pot lauda ca arat bine. recapitulam: nu eram nicaieri si aratam si ca dracu...la naiba mi-e ciuda! nici un selfie nu sunt in stare sa-mi fac! o s-o pun pe ralu..vai..cat de ciudat suna!! mi-e rau!!! adica..eu..nu sunt in stare nici macar atat lucru sa fac si ii pun pe altii? ceva de genul..nu te supara, vrei sa-mi faci si mie un selfie?? what???? da..stii..eu nu sunt in stare!!! m-am deprimat... [#cry2_anim]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu