sâmbătă, 20 iulie 2013

Vaicareli....

Eu nu tin minte sa fi dat vreodata vina pe cineva atunci cand persoana respectiva mi-a facut rau....aa...ca l-am urat, ca l-am injurat in gand sau in gura mare (fara sa ma auda, evident) e alta poveste...insa, in sufletul meu, eu am stiut mereu ca vina e doar a mea..pentru ca am lasat sa se intample una ca asta...intr-un fel sau altul, ne-o facem cu mana noastra...ii lasam pe cei din jur sa ne loveasca..bine..nu vreau sa generalizez..daca iesi noaptea afara si te duci in ferentari probabil ca te vei trezi cu o bata in cap fara sa ai vreo vina..desi..cine dracu te-a pus sa te duci acolo? in fine...in ferentari eu mi-am luat doar o minge in fata si asta in miezul zilei...da ma..pentru ca ce ni se intampla tine, in mare masura, numai si numai de alegerile noastre..asa ca..de ce dracu sa te vaiti dupa aia??? ca uite ala ce mi-a facut!!!! pai de ce l-ai lasat???? ha???? dar..mno..e mai simplu sa dai vina pe altul..tu esti imaculat de altfel...iti plangi de mila ca uite ce lume rea si urata dar uiti ca de fapt decizia a fost a ta..in subconstient, evident, ai luat decizia de a te lasa calcat in picioare..asa ca..eu una is satula pana peste cap de vaicareli...unii tind sa fie mult prea critci cu cei din jur si prea toleranti cu ei insisi...ei niciodata nu gresesc, ei nu au niciodata vreo vina...cei din jur is rai si prosti...Te-o lovit? Plangi daca te doare, nu spune nimeni sa bravezi...sa te prefaci ca nu esti afectat..dar gandeste-te nu la ce ti-a facut gigi..ci la cum a ajuns el sa poata sa-ti faca una ca asta...ehe..aici normal ca intervine alegerea ta..i-ai lasat portita deschisa..buun. sa presupunem ca nu te-ai gandit...nu-i nimic. asta e. dar asta nu te scuza de vina pe care o porti. data viitoare casca ochii mai bine si deschide sufletul mai putin...si daca nu poti sa faci asta, atunci nu te mai vaicari in fata mea...ok..inteleg sa gresesti o data..de doua ori..dar a treia oara ..lasa-ma! hai pa!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu