duminică, 9 iunie 2013

Te iubesc! Te iubesc?

- Te iubesc!
- De ce?
- Inca nu m-am gandit la asta...
- Atunci de ce spui asta?
- Asa simt.
- De unde stii ca ceea ce simti e iubire?
- Presupun..
- Iubirea nu se presupune, dragul meu.
Sa iubesti inseamna sa ai grija de cel de langa tine, sa-l protejezi de tot ce e rau, sa suferi odata cu el, sa te bucuri odata cu el, sa te confunzi cu gandurile lui, cu ideile lui, cu principiile lui de viata...inseamna sa-l admiri, sa ai incredere in el...sa nu-l minti, sa nu-l judeci, sa nu-l sufoci, sa nu-i furi libertatea.....inseamna sa-l faci sa rada, sa se bucure, sa fie el insusi fara nici o masca..sa-l faci sa fie fericit...inseamna sa te trezesti la trei dimineata si sa alergi de nebun pe strazi in cautarea unei farmacii non stop pentru ca el are febra si ii este rau...inseamna sa te urci in masina, sa conduci toata noaptea numai ca sa-l vezi pe el pentru cateva ore...inseamna ca atunci cand iti spune ca il doare capul sa te ingrijorezi, sa vrei sa-l ajuti cu ceva doar pentru ca stii ca pe el nu-l doare niciodata capul...iar cand e trist inseamna sa-l intrebi de ce este trist..iar daca simte nevoia sa vorbeasca tu sa-l asculti si sa te intereseze ce spune...chit ca vorbeste despre o cearta cu cel mai bun prieten al lui, despre job sau despre alte nimicuri...pentru iubire te sacrifici, faci compromisuri, nu te mai gandesti la tine, ci doar la el...sa iubesti inseamna sa protejezi, sa fii intelegator, sa dai de la tine si sa lasi de la tine...Sa te lasi pe tine cu totul, Sasha...Sa iubesti inseamna sa nu dormi noaptea pentru ca el nu-ti raspunde la telefon, iar tu nu te gandesti ca te inseala, te gandesti ca poate i s-a intamplat ceva rau...Sa nu te gandesti la nimic rau despre el..sa nu-l banuiesti ca te minte, sa nu fii sceptic, sa nu-i rastalmacesti cuvintele..sa crezi in el, sa-l ajuti sa-si implineasca idealurile in viata...sa-i fii aproape si la bine si la rau...

Nu poti iubi un om decat daca il cunosti...stii ce-i place, ce nu-i place, ce vrea sa auda, ce-si doreste de la tine...ce asteptari are de la tine...il stii pana-n strafundurile sufletului...stii cum imi place sa-mi beau cafeaua? Stii care sunt florile mele preferate? Stii care a fost cea mai mare bucurie a vietii mele? Ce ma sperie, ce ma incanta...Pe unde imi place sa ma plimb? Stii ce prieteni am? Stii ceva despre familia mea? Despre trecutul meu stii macar 3 lucruri? Stii ce visez sa fac, ce idealuri am, ce planuri de viitor? Stii unde mi-ar placea sa traiesc? Stii care e culoarea mea preferata? Ce tip de lenjerie port? Sau daca port ceva pe dedesubt...Nu stii nimic despre mine si despre viata mea dar imi spui ca ma iubesti..ce iubesti la mine din moment ce nu stii nimic despre mine? Iti place cum imi sta parul? Iti plac sanii si picioarele mele? Spune-mi ce iubesti...

Sasha ramase pironit locului si nu mai stia ce sa spuna. Miruna era calma si zambitoare. Si avea dreptate. O dreptate din aceea in fata careia ramai fara cuvinte. Pana acum cateva minute crezuse cu toata fiinta lui ca o iubeste. Acum...nu mai stia. Cine era, pana la urma, Miruna? O femeie din multe altele pe care le intalnise in scurta si agitata lui viata. O femeie care, asa cum a venit, asa va pleca.

- Nu te iubesc? Dar ..atunci...vreau sa te iubesc!
- Dar de ce vrei sa ma iubesti?
Miruna zambi...
- Iubirea nu vine cand vrei tu sa vina..Nu o poti controla..asa cum nu o poti controla cand dispare...Tu nu poti trai fara sa iubesti...Tu iubesti, in felul tau, fiecare femeie cu care te intersectezi in viata...Nu asta e adevarata iubire....o confunzi, dragul meu...Tu vei fi un etern indragostit...nu de o femeie, ci de toate femeile. Tu nu ma iubesti pe mine, tu iubesti femeia, pur si simplu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu