marți, 4 iunie 2013

Let it go...

machete...foi albe, goale....sedinta de sumar....un creion carbune bont...trebuie sa-mi cumpar un creion ...sau poate cersesc iar la dan...mereu cersesc..machete...creioane..carioci...un text..un sapou..alt sapou...o caseta..fotografii....nervi...nori..o tigara...o cafea..inca o cafea...un telefon..inca un telefon...un mail..inca un mail...poti sa vii pana la pagina? trebuie taiat textul...trebuie explicatie...fara explicatie....fata...dar ce bine aratati.....taci mihai! sunt suparata azi...corectura...ce cur ai fetito! taci ca sar la bataie!!! schimbat titlu...bulina..fara bulina...o seara magica! si tie nicolai! gigi becali...inundatii...gigi stancu..ce faci, gigi? te iubeste!!! bogdan e pus pe glume...gigi tace ..eu nu aud...

andrei ce drag imi esti..dihor...din nou bogdan...rasete...rasete cu lacrimi..apoi doar lacrimi...hai la tigara....maine teren...buna ziua....multumim, va asteptam....dorinache...maine la 11.30...sa fii acolo....o sa dureze putin..dupa poate mergem la o bere...te pupa fata....metrou...un baiat frumos...lehaminte...magazine..shopping pana la epuizare...muzica...mi-e rau...mi-e bine..mi-e ....tazuc, esti toata viata mea...bere..tigari...alte texte....radiohead...barul e pustiu..un ceai? un ceai cristi! cum iti place tie? cum imi place mie cristi...esti bine?..sunt bine cristi...multumesc...o intrebare aruncata-n vant..o alta minciuna spusa zambind...ce bine arati...multumesc esti un dragut...un biscuite? de data asta nu...ce titlu sa pun? alege a doau varianta...uite ce poza draguta..da, e superba...voci...urlete...televizoare date la maximum...un titlu scris gresit...fuck! imbecilo!!! scandal..rasete...buluceala..oameni care vorbesc singuri..oameni care se cearta singuri...oameni care rad de unii singuri...texte..cuvinte...Marina...mere verzi...un caine..taci fata! iar te-a apucat latratul? vine dand din coada... bai stii ca la tine acolo a mai fost un accident? cum am patit eu atunci...zambesc..apoi rad in hohote...drace, ai sunat int-un moment in care avem nevoie sa rad...

vreau un foto pentru maine...n-am...sa mori tu! ha ha ha ! la ce ora? cu placere..va asteptam...mi-e frig...mereu mi-e frig...acum sunt in pijamale, cu geamul larg deschis si mi-e frig din nou...si e liniste..radiohead...lexi...texte in engleza..traduceri...o rochita intr-o vitrina..centrul vechi...asa mi-e dor de mor...si mor..si mor in fiecare zi si nu ma mai opresc odata....mai tii minte zapada aceea? iti vorbeam dar tu...erai dincolo...acum nu mai esti nicaieri....let it go!

Ma afund din nou in munca...sa uit..sa nu ma mai gandesc..sa nu mai am timp sa ma gandesc...sa-mi tin mintea ocupata...stii ca femeile saruta altfel decat barbatii? am o poza in 14...fac altceva acum..stii ca nu te bazai de obicei..lui ii place sa fie bazait.depinde de cine...DTP...fata..dar ce misto..taci mihai..azi nu. andrei, stii ca imi faci zilele frumoase? iar eu de multe ori nu am chef de tine...nici azi nu am avut desi tu...ai incercat..o bere..si inca una...zogomot de fond...acasa...in siguranta...nu stiu de ce ajung atat de tarziu acasa...tazuc..mi-e dor de tine galusca mica....as muri fara tine  de tot in mine...iar tu.tu esti atat de departe si nu stii...pentru ca nu-ti spun niciodata...pentru ca eu, de obicei tac...si adun...si tac..si adun...ma strang peretii..ma sufoca...de aia ajung atat de tarziu acasa..ma pierd pe strazi..prin magazine..in aglomeratie..ce bine ca nu am luat masina azi...as fi plans cat pentru o viata intreaga....stii ca de multe ori plang la volan? si apas pedala...merg prea repede...atat de repede incat mi-e frica sa mai iau masina...mi-e frica de mine...let it go....tu ma vezi? am baut prea mult...mult prea mult....si ce? cine ma vede? cine ma judeca? cine stie? si cui i-ar pasa? dihor, te iubesc! esti..singurul echilibru ...singurul CONCRET din viata mea... eu plec ma..si nu stiu daca ma mai intorc...si-ai plecat. de tot. fara sa ai curajul sa spui...pentru ca ai fost un las ..sau poate pentru ca stiai ca eu stiu multe...let it go..zapada aceea ai fost tu...dar ...mi-e vara!!! si-am vazut o rochita intr-o vitrina...

stii cat ma doare melodia asta?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu