marți, 28 mai 2013

Tine-ma minte!



Mi-as fi dorit sa fiu o pasare pentru ca as fi avut toata libertatea din lume...
Mi-as fi dorit sa fiu un val pentru ca atunci as fi avut toate lacrimile din lume..
Mi-as fi dorit sa fiu o piatra pentru ca atunci as fi simtit toata nepasarea din lume..
Mi-as fi dorit sa fiu o bucata de cer pentru ca atunci te-as fi avut mereu in brate..
Mi-as fi dorit sa fiu vant pentru ca atunci as fi dansat cu tine o vesnicie..
Mi-as fi dorit sa fiu pamant pentru ca atunci te-as fi  avut mereu in suflet..
Mi-as fi dorit sa fiu luna lui mai pentru ca atunci as fi fost langa tine..
Mi-as fi dorit sa nu fiu EU pentru ca atunci nu m-ai fi iubit..
Mi-as dori sa dau timpul inapoi, sa repar ce am gresit fata de tine...
Mi-as fi dorit sa-ti fiu vremea cea buna, lumina, soarele si caldura pentru ca atunci ai fi ramas langa mine..

Dar nu sunt decat uitarea ta ..pentru ca ai plecat cu mine-n gand dar nu mi-ai lasat decat regrete...si amintirea unui sarut pe frunte ..acea clipa in care m-am aplecat spre tine si care va dura mereu si mereu si pentru totdeauna...acele secunde, DS, cantaresc cat intreaga mea viata fara tine...n-o sa uit niciodata ultimul nostru sarut...

Dar nu am nici toata libertatea din lume, nici lacrimi nu mai am, iar ceea ce simt ar putea umple toate sufletele goale din lume...si nici pe tine nu te mai am...nici langa mine..nici in suflet...si nici nu am fost atunci langa tine..si da...oamenii sufera, dragul meu DS, pentru ca le-am gresit si nu mai pot repara..sufera de cand tu ai plecat fara sa ma inveti cum sa fiu mai buna..

Se sfarseste mai...si ar trebui sa inchid cartea..povestea e la final...un final in care noi doi ne plimbam intr-o dimineata pe o alee sub castani iar tu imi culegeai inelul cazut de pe deget..."Spune repede o culoare!" "Rosu!" "Sa fii buna..sa te bucuri mereu de bucuria celuilat..."

dar stii...intre timp, mi-am gasit frumosul vietii...frumosul vietii fara tine...aceeasi litera...o alta poveste care va dura pana la capat....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu