marți, 28 mai 2013

M-ai durut...

"Stii care e culoarea mea preferata? Stii ce prajitura imi place? Stii care e melodia mea de suflet? Stii cum imi beau cafeaua? Stii care este primul lucru pe care il fac atunci când ma trezesc dimineata? Stii cum imi conduc masina, de la ce magazin imi fac cumparaturile, stii ce parfum imi place...ce ma enerveaza ...care mi-e cel mai iubit loc din oras..cartea mea preferata..filmul meu...stii ce ma bucura, ce ma intristeaza? Te-a interesat vreodata sa stii cu adevarat cum ma simt, care sunt micile mele bucurii, de ce ma simt rau sau bine, ce-am facut peste zi..daca m-a suparat ceva, daca m-a necajit ceva...daca am nevoie de ceva....daca sunt multumit, impacat...daca imi doresc ceva...nu. si, cand in rarele dati ai fost curioasa si m-ai intrebat, nu ai facut-o pentru mine, ci tot pentru tine..ca sa te asiguri ca nu sunt suparat pe tine...ca nu sunt nervos pe tine..ca nu am ganduri negre in ceea ce te priveste pe tine..tot tu contai...

importanta ai fost mereu tu...ce gandesti tu..ce simti tu..ce crezi tu..ce vorbesti tu..ce-ti place tie..ce urasti tu...importanti au fost prietenii tai, parintii tai, locurile tale, tabieturile tale, mofturile tale...nu puteam, de multe ori, rosti o fraza pana la capat pentru ca ma intrerupeai tu ca sa-mi spui ori ca nu am dreptate ori ca sa-mi povestesti chestii cu totul diferite ..fara legatura..si turuiai..si turuiai..si nu te mai opreai...taceam atunci, priveam in pamant, zambeam formal, ma prefaceam ca te ascult si ca-mi pasa..dar de fapt stii...ma durea..tot timpul nu ai facut decat sa ma dori...ma dureai dimineata, ma dureai seara, ma dureai in timpul zilei..ma dureai cand mergeam in vizita, cand primeam in vizita, ma dureai cand taceai, cand vorbeai, cand radeai..cand plangeai..ma dureai in timp ce ma plimbam cu tine de mana pe strada...in timp ce te strangeam in brate pe alei..in timp ce te sarutam ..ma dureai in timp ce te posedam ca un nebun pentru ca ma durea...ai fost o rana continua...

daca eu tac pentru ca am avut o zi proasta, tu ai impresia ca sunt suparat pe tine....daca rad si ma agit si sunt vesel ai impresia ca ascund ceva...daca sunt nervos, ai impresia ca o sa te parasesc a doua zi...de parca ti-as apartine...ar fi trebuit sa stii pana acum ca nu apartin nimanui..Tu, de fapt, te consideri cumva centrul universului meu..si de aceea orice actiune a mea o proiectezi asupra ta...nu ...nu esti centrul universului meu si nu tot ceea ce fac sau spun se invarte in jurul tau...

Spui ca ma iubesti dar nu ma cunosti deloc..Ce iubesti tu la mine? Stii ce cred? Cred ca iubesti barbatul pe care ti-l imaginezi tu, nu care este in realitate...Inca mai traiesti in povesti cu zane si zmei si feti frumosi calare pe cai albi...Revino cu picioarele pe pamant! Deschide ochii! Traieste-ti viata, nu inchipuirea! Esti o lasa pentru ca refuzi realitatea si te ascunzi printre basme...stiu...realitatea e cruda si adevarul doare ...dar fii corecta cu tine, in fata ta si infrunta-ti demonii ..pentru ca eu unul...nu ma mai pot lupta cu ei....am obosit...nu te agata de oameni ca sa traiesti...fa-o pe picioarele tale! Esti o femeie carea invatat ca daca cere ajutor i se ofera imediat nu o mana ..ci sute de maini...si te-ai obisnuit asa.. sa ceri si sa primesti...esti o cersetoare de atentie...si faci absolut orice iti sta in putinta sa trezesti in sufletul meu ceva..orice..chiar si mila..chiar si dezgust...numai sa simt ceva pentru tine...este dependenta de dragostea mea pana la nebunie... te-am iubit. ani de zile. dar se pare ca te-am consumat...ti-am devorat frumosul picatura cu picatura pana te-ai scurs de tot..."

Sasha izbucni violent si, dintr-o suflare, ii spuse tot ce tinuse in el atat amar de vreme. Cuvinte grele, cuvinte -bolovani ce se rostogoleau catre ea furioase, salbatice, muscatoare...Si nu-si dori atunci decat sa plece si sa nu se mai intoarca niciodata..ea era otrava care il ucidea dar fara de care nu putea trai...era prea epuizat...prea obosit...se resemnase demult....se simtea batran...cu sufletul greu si negru..impovarat..voia sa respire aer curat dar il apasa o greutate pe piept...si nu-i iesise decat un suspin prelung...cum de am lasat sa se intample una ca asta? cum???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu