vineri, 17 mai 2013

A tuturor

Eu sunt un om al oamenilor si-mi impart sufletul in mii de bucati ca sa ajunga tuturor.

Eu nu pot sa traiesc fara ei, nu pot exista fara ei, nu pot fi eu fara ei...ii iubesc pentru ca din fiinta lor imi trag suflul si seva si energia..buni, rai, frumosi, mici, mari, tristi sau fericiti...ma hranesc cu ei zilnic si iau din fiecare cate-o bucatica...eu sunt omul tuturor...iau frumosul si uratul din ei si-mi peticesc sufletul cu frumos si urat ca si cum as construi un puzzle...prin sufletul meu se perinda, rand pe rand si ingeri si demoni...si am nevoie de ei pentru a tine balanta in echilibru...balanta vietii mele..sunt un om care se plictiseste repede...de aia probabil nu pot trai fara oameni...pentru ca mi-e teama de momentul in care m-as plictisi de mine insami...asa ca sar din poveste-n poveste si din sfarsit intr-un alt inceput....sa ma pierd printre ei, sa ma amestec, sa ma diluez la nesfarsit prin vietile altora..Am si eu povestea mea..dar ei nu stiu pentru ca sunt prea ocupati sa ma aduca in mijlocul povestilor lor...

Eu sunt un om al oamenilor...si-mi impart sufletul in mii de bucati ca sa ajunga tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu