sâmbătă, 13 aprilie 2013

WTF??


Am inceput acum cateva zile sa scriu un post pe care cred ca nu-l voi duce la bun sfarsit niciodata. Sunt prea multe ganduri ascunse in el, pe care nu le pot lega intr-o ordine sau simtire logica, pe care nu le pot intelege, descifra, nu le pot desface din incrancenarea lor, nu le pot pune cap la cap..simt ca ma pierd ca intr-un puzzle prea complicat sau poate atat de usor incat nu-ti vine sa crezi ca poate avea o rezolvare atat de simpla..si iti spui ..nu, nu este posibil ca totul sa fie atat de usor, sigur undeva s-a strecurat o eroare..o eroare de calcul, o eroare de perceptie, de analiza, o eroare de viata. eu sunt omul problema, cel care scormoneste dupa ele, si le provoaca..voit sau nu, constient sau nu...de ce este acum totul atat de limpede, atat de clar, atat de usor?

sau..ma gandesc ca poate in scrierea cu pricina nu se ascunde nimic dincolo de cuvinte..doar o insiruire haotica si anapoda de spatii goale, fara continut. poate ca, de fapt, nu mai am despre ce sa vorbesc. ori am obosit, ori ma aflu intr-o continua stare de negatie. dar totul este bine, imi spun..dar nu e normal, imi raspund. sau este prea frumos ca sa fie adevarat. am obtinut aproape tot ce mi-am dorit si acum am ajuns sa nu mai lupt pentru nimic? sa zac intr-o stare tampa de beatitudine fara vreun alt plan? devine plictisitor...

mi-e ingrozitor de frig iar afara miroase a iarna.Si a murit adrian paunescu. si a picat si motiunea...s-a prabusit un mig undeva pe langa cluj...m-am uitat aseara la meci si nu-mi iese din cap o chestie..ma tot gandesc, cred de ani de zile, si tot nu-mi pot da un raspuns ..de ce dracu, dar de ce dracu, fotbalistii, cand sunt pe teren si se bucura de-o faza, de-un gol, de ceva...se plesnesc peste fund unii pe altii???cum dracu e ma ca tu, barbat fiind, sa fii plesnit peste fund de un alt barbat si sa te mai simti si bine...de ce peste fund? de ce nu peste fata? de ce cu palma si nu cu pumnu? sau, in cazul lor, cu piciorul...

Imagineaza-ti ca esti la job, asa cum sunt si ei pe teren, ca tot un fel de job se numeste. si vine gheorghe, prietenul tau, si-ti lipeste una pe cur, iar apoi iti baga mana in par si te ciufuleste...ce reactie ai avea???? asta a fost gandul care nu mi-a dat pace pe tot parcursul meciului. ai spune ca si eu sunt razna...uite la ce se poate gandi o femeie cand vede un meci de fotbal...dar aseara, cred ca am vazut cel putin 10 palme lipite pe tot atatea funduri. mi se pare grotesc in cazul lor. daca vrei sa incurajezi sau sa feliciti un barbat da-i o palma peste cur!!!!

ma gandesc, daca un fotbalist merge pe strada si se trezeste din senin cu o palma venita de la un alt barbat..unu oarecare..oare ce ar spune? ceva nasol, ma gandesc..ar sari la bataie probabil...dar pe teren..eeee.acolo este permis. acolo, palma are alte conotatii. este incredibil ca ceea ce uraste un barbat cel mai mult sa accepte pe terenul de fotbal. si sa-i placa, sa se bucure, sa se simta mandru. daca primesti o palma, inseamna ca ai facut ceva bun, ceva super...inseamna ca esti cel mai tare, nu? si iti meriti palma pe deplin. este o mandrie si o onoare sa primesti palme peste fund de la alti barbati. culmea e ca primesc si de la dusmani.. si atunci inseamna ca cei doi s-au impacat. nu conteaza ce s-a intamplat inainte..adica dusmanu te faulteaza, tu cazi pe teren zvarcolindu-te, cu matele pe afara, iar ala..ca sa-si ceara iertare si ca s-o primeasca, iti mai arde una ..peste cur de data asta...si tu, atunci, impacat il ierti. daca nu, ramai si cu matele scoase, si bosumflat. WTF??????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu