sâmbătă, 13 aprilie 2013

Vineri

"Mor de frig..E un frig in casa de mi-au inghetat mainile..nici nu mai pot scrie normal.. M-am incotosmanat ca un urs bolnav si mucos...ca azi am fost mucoasa toata ziua, cred ca ma paste o raceala...iar azi am facut la teren cat pentru o luna...si ploua afara intr-un hal...dar nu mi-a pasat...daca nu bubuie, e ok, mi-am spus...si uite, acum beau bere rece, in loc de ceai fierbinte..nu stiu de ce mi se facuse o pofta nebuna de-o bere rece, rece, la halba, cu un pic de spuma deasupra, cat s-o sorb dintr-o inghititura...ma simt ciudat. am senzatia ca vorbesc singura :)[.......] 

Hai ca tocmai ce mi-am comandat mancare chinezeasca, oare iar o sa vina frumuselul? daca da, ii dau bacsis mare! ca sarmanul, cat de bine arata el tot ii este greu sa urce patru etaje pe scari...imi plac barbatii care-mi spun sarumana...sau sarumana laura..imi sunt simpatici..asa..de moda veche...si mi se par timizi...hai ca tocmai ce mi se termina si berea si-o dau pe ceai fierbinte...si-un film bun..si culcuseala in patutz la caldura..ca si perna tine de cald..:)))) si liniste ca de vineri seara. bai, azi e vineri? sau sunt io dusa cu capul??? :) oare maine tre sa ma duc la job???? stai sa dau un telefon sa aflu... 
......... 
- Ce faci micutzo? 
- Uite ce sa fac..pe acasa...tu? 
- io bine..nimic nou... 
- Aham. voiai sa-mi spui ceva? 
- pai da..dar...wtf...am uitat complet de ce te-am sunat. stai o clipa sa-mi amintesc...voiam sa te intreb ceva important... 
- Ce? 
- Nu stiu!!!! Da crede-ma, chiar era important.. 
- Tu ai baut? 
- Neahhhh.... 
- fata tu nu esti in toata mintile.. 
- E na! nu ti s-a intamplat niciodata???? 
- Mmmm....nu. 
- Ah, stai ca stiu! Da! Am o problema. Sunt singura in casa si nu stiu ce zi e azi. E vineri? Ca mi-e lene sa caut... 
- Tu nu esti intreaga...e vineri femeie, toata ziua.. 
- Ah bai, stiam eu, dar nu eram sigura....deci maine nu ma duc la job!!! 
- Aaamm..mda... 
- Hai te pup, mai vorbim ca-mi fierbe ceaiul. 
- Auzi... 

Nu mai aud nimic. Nici cum urli, nici cum te zbati, nici cum plangi...mi-e sufletul usor ca un fulg, fie el si ud de ploaie...mocirlit si tavalit prin noroaie....tot fulg e..tot usor e...si-l simt moale si pufos..prajiturica prajituricilor.. :) .trebuie sa fie...ca, daca nu, il arunc la gunoi si-mi cumpar altul de la magazinul de suflete...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu