vineri, 5 aprilie 2013

Un blog vulgar: Hai noroc! Doamne- ajuta!

La job am un nene care e instalator. Dar face de toate...dar chiar de toate..acum cateva zile l-am surprins golind cosurile de gunoi de sub birouri. Dar alegea doar hartiile. Adica..te-ai prins..ziarele aruncate. E tare politicos. Ma scot din minti oamenii excesiv de politicosi. Nu stiu ce reactie sa am...ma blochez....zambesc doar tamp si ma rog la doamne doamne sa nu-mi sarute dracului mana!!!

Nenea asta ma saluta si cand sunt cu spatele. De fapt, nu numai pe mine. Pe toata lumea. Mi-e tare drag nenicul...E retras, timid ca o fata mare, discret, cu mult prea mult bun simt pentru mine..eu care sunt, de fapt, o mare nesimtita. Mare ghinion sa lucreze printre ziaristi..ca mno...vulgaritatea unora poate atinge proportii nebanuite...Evident, eu sunt o lady...

Eram la tigara zilele trecute. Cu un coleg. Vorbeam despre..cum au femeile orgasm in metrou...pe langa noi trece nenea asta...cu capul in pamat si rosu la fata..clar a auzit discutia sau macar o parte. M-am simtit prost. El a spus "O seara buna!" Eu m-am balbait si de rusine si pentru ca afara era soare...si ce sa-i raspund? "Hai noroc! Doamne-ajuta!" Ce-a facut nenicul? A intors capul si mi-a raspuns politicos..."Bogdaproste saru mana..."

Sa mor io!!!!!!!!!!!!Fuck!!!!! Colegu era pe jos de ras..eu..inca nu-mi reveneam..cum dracu sa saluti un om asa? Tu femeie fiind. Si cum dracu sa primesti un astfelde raspuns??? Unde naiba mi-o fi fost mintea??? Puteam sa-i spun..de exemplu..hai sa traiesti! si sa scuip smechereste intr-o parte cu obida, evident..sau sa-l intreb..ce faci coaie? te cari? si sa ranjesc cu coji de seminte intre dinti...sau..sa-i spun...bafta fratioare! si sa dau noroc cu el asa..cu pumnu...ca printre blocuri...dar cum sa-i spun mai omului, indiferent de om, noroc si doamne ajuta???? Adica..EU cum sa fac asta??? Colegul, cum spuneam, era pe jos de ras...eu siderata...Mno..ca acum imi amintesc si chestii mai nasoale despre nenea asta..spuneam ca e instalator ..si intr-o zi a intrat in buda la femei sa repare o chiuveta...si cand sa intru...hopaaa..omul era intins pe jos, mesterea la o teava..Dar va rog, spune, poftiti! Nu multumesc! Dar va rog..se pooatee!!!! Nu, nu se poate. In cele din urma, m-am dus sus, la cafenea...L-am urat pe omul asta in ziua aia...Cum sa-si inchipuie ca eu ma puteam duce la buda cu el langa usa mea??? Cu el.. care ar fi spus in gand ..hai noroc! Doamne ajuta!!! iar apoi Bogdaproste, Saru mana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu