sâmbătă, 13 aprilie 2013

Un baietel

M-a lovit masina, m-a lovit caruta - mai exact era sa ma muste calu- m-a lovit o vaca - o vaca adevarata - mi-a trosnit un corn de-am vazut stelute - m-a impuns si-un vitel zurbagiu , m-a lovit chiar si tramvaiul. Norocul meu a fost ca eram la volan, iar cascarabetul a fost singurul care a incasat lovitura. Un geamat infundat, un racnet metalic iar apoi liniste…Probabil savura momentul de dupa.. 

Trenul insa nu a avut aceasta onoare. Inca. Desi acum cateva zile mi-a facut smecher cu ochiul. Unde crezi? Chiar in Mall!! In timp ce eu cascam gura prin vitrine mergand oarecum in zig zag..cand pe stanga cand pe dreapta si cautand dracului iesirea. Zic dracului pentru ca in spatele meu se certau doi indragostiti dar ii auzeam numai ei glasul. Strident. De-mi venea sa ma intorc si sa ma dau brusc la iubita-su ca sa moara aia odata. De nervi. Si sa taca. Nu am apucat insa sa duc gandul pana la capat. In fata mea - o locomotive colorata, un mecanic cu moaca transfigurata, doua vagoane si-un calator. Care se pare ca mi-au pus gand rau cu vreo doua ore in urma, cand m-au zarit pentru prima oara. De nu m-a urmarit trenuletul ala colorat prin tot magazinul. Deci..nu glumesc. Chiar m-a urmarit! Cand il vedea se pitea repede dupa colt... i-am simtit rasuflarea in ceafa non stop. Nu conta unde eram..hop si el repede! Acum nu am mai avut scapare. Ne-am intalnit intr-o confruntare directa...ca de la barbat la...as zice barbat dar era doar un tren, as zice femeie dar acum cateva zile mi s-a spus ca arat ca un baietel...asa ca ma dau si eu mare acum si spun ca m-am maturizat si-s barbat in toata firea...Auzi mah..arat ca un baietel...mi-a spus ca stie ca nu sunt, dar asa par…i-am raspuns ca el arata ca un tampitel. Si eu stiu ca nu se simte dar ca este. Avea rima, ce sa fac? Nu m-am putut abtine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu