sâmbătă, 13 aprilie 2013

Turnicheti

- Buunaaaa!! Salut din mers, vorbind la telefon si cautand, in acelasi timp, cartela de acces. Iar am intarziat!!! Unde naiba esti??? Cand imi doresc sa am ceva, niciodata nu am..si cand nu vreau, atunci apare!!! Ma cotrobai prin geanta si, normal, dau de-o castana sfrijita, de-un pui de ghinda, doua pietre..agenda...pix…Linu zambeste si soarbe zgomotos din cafea. Mai scotocesc putin...o scoica, pachetul cu servetele, lac de unghii ..un biletel..doua..trei biletele...tigarile..Linu deja ranjeste cu gura pana la urechi..cheile...inca o piatra... uite si o frunza..ce naiba, asta de unde mai e???? Linu ma ia in brate, pe sus, razand...Laurici, iar ti-ai pierdut legitimatia? 

- Scuza-ma, ce ziceai? Urlu, aducandu-mi brusc aminte ca vorbesc cu cineva la telefon si gandindu-ma, in acelasi timp, de ce naiba urlu in halul asta. Probabil ca zbieram la Linu de fapt…Lasa-ma jos ca te urecheeez!!! 

Incerc sa ma eliberez din stransoare.. 
-Cuchi, da-te jos de pe mine! Acum!!! Bine, bine...draga mea. Te pupa fata. Da, sunt ok... Sunt la redactie....mno...stii cum e Linu… sa fii cuminte! Da, si eu sunt…stii doar…Vocea din telefon isi face cruce si fuge. Iar eu incerc sa ma conving ca Linu nu are sex. Sau ca sexul lui este o gluma. Una proasta… 

Remus si Ana zambesc. Linu m-a dat jos, picioarele imi sunt din nou pe pamant..insa copilul a ramas cu acelasi ranjet in coltul buzelor. Nu-mi suna a bine…astept incordata sa spuna prima rautate. Deja ma gandesc la raspuns….il privesc fix, cu ochii mijiti. Imi jur ca data viitoare, daca mai face una ca asta, il musc!!! La propriu!!! 

- Avem o dilema. Un super subiect care poate fi facut..dar trebuie sa ne gandim foarte bine..poate intra chiar la tine in pagina! 

Mi se face rau. Linule, te urasc!! Tu cu ideile tale mereu geniale..si mereu la mine in pagina…Simt un gol in stomac, inghit in sec si-mi spun ca asta e…daca nu mi-a placut cartea….si daca nu-mi place nici Linu…mno…. se razbuna si el cum poate…. 

-Suntem la a treia tigara si nu reusim sa-i de cap. Dilemei. Au femeile orgasm cand trec prin turnicheti sau nu? 

Uf…m-am speriat degeaba!! Linule, te iubesc! Chestii de genul asta putem vorbi oricand la orice ora…suna-ma acum, in miez de noapte, si-ti spun pe loc ce simt femeile cand trec printre turnicheti....oricum sufar de insomie…Linule…asa de mult as vrea sa pot sa dorm… 

Si ma gandesc..ma gandesc..ma gandesc...automat la mine. Si la turnicheti, evident. Zambesc. Nimeni nu stie de ce. Nici eu nu stiu, dar zambesc tamp si privesc in gol…Chiar..oare poti avea orgasm trecand prin turnicheti??? Si ma gandesc..ma gandesc..ma gandesc...automat la mine. Zambesc. De data asta ..incep sa-mi dau seama si eu de ce o fac… 

- Si facem un material despre cum sa treaca femeile prin turnicheti ca sa aiba orgasm sau cum sa treaca barbatii prin turnicheti ca sa urle de durere?? Intreb facand pe naiva… 

Brusc, imi si imaginez un baiat care pateste asta..cred ca as fi in stare sa-I fac respiratie gura la gura numai sa nu mai tipe… 

Si ma ma gandesc la pagina mea…turnicheti in pagina, turnicheti in suflet…sapou, casete, puls pe strada..3 femei, 3 barbati….incap in coloana din stanga…poza pe lat…2000 de semne si un parapazzi care sa surprinda reactiile .Radu, o sa-ti dau sa tifetezi niste poze.. 

Rasete. Glume. Gandurile noastre zboara aiurea..si din nou la turnicheti. Baietii par tristi. Noi, fetele, zambim larg...Tacere. O secunda, doua..trei....fiecare cu turnichetii lui. 

- De la durere la placere e un singur pas..le spun, ca sa le indulcesc momentul si mai mult… 

Cand sunt pusa in incurcatura fac pe proasta..e o regula care m-a salvat din multe chestii delicate…ma fac ca nu pricep..ca nu aud..ca nu vad….Nu raspund nici prin da, nici prin nu..divaghez..schimb subiectul…cine ma cunoaste stie insa ca Lulu e incoltita. Noroc ca nu ma cunoaste nimeni… 

Dar baietii nu au ras de data asta…Cred ca inca se mai gandeau la durerea aia…aveau fetele oarecum crispate. Iar eu strangeam in pumn castana scorojita gasita in geanta. “Nu stiu de ce o fac pentru ca ma doare al dracu de tare”. Ei privesc in jos. Se gandesc tot la durere…Si eu la fel..dar de la durere pana la extaz... 

-Deci? rupse tacerea cu o voce pitigaiata Linu. Deja fusese lovit din plin, mental, de turnicheti…. 
-Deci….poate, cu ocazia asta, Metrorexul va schimba turnichetii ..ii fac mai mici, mai mari, mai inalti..turnicheti pentru femei, pentru barbati..pentru batrani sau persoane cu handicap..turnicheti pentru mine, pentru tine, pentru dusmanii nostri si pentru prieteni..Turnicheti in functie de varsta, de sex si de inaltimea pe care o avem. Fiecare sa treaca prin turnichetii pe care si-i doreste in ziua respectiva. 

Deja ma lua cu calduri, apoi cu frisoane apoi imi suna iar telefonul dar cine sa-l mai bage in seama pentru ca ..ma gandeam la poze si casete si puls despre turnicheti. Cred ca de maine voi lua masina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu