sâmbătă, 13 aprilie 2013

Sunt sincer. Si mitocan.

Unde dracu se situeaza oare limita dintre a fi sincer cu cineva si a fi mitocan..bai, mi se face sila pana la lesin cand aud in jurul meu tot soiul de guri vorbitoare-n gol, care-ti spun gretzos de dulceag cat de mult apreciaza ele sinceritatea...cata ipocrizie! de fapt..ipocrizie e putin zis.e un soi amestecat de ipocrizie, suflet meschin, prostie crasa si o doza de imbecilitate crunta, minciuna cat cuprinde, reclama de prost gust si de agatzat papagali vorbitori de limba ferentari. 

"Euuuu..sunt o fata desteaaaaptaaaa, fruuuuumoasaaaa, care apreciaza sinceritateaaaa, barbatii fideli, sensibili si care stiu sa iubeasca cu adevaraaaat.." 

"Ma numesc Luminitaaaaa, am 30 de aaaani, sunt tandra, iubitoaaaare, care cauta un barbat destept (probabil cat sa stie drumul inapoi spre casa seara, cand vine, pe trei cacari din carciuma) frumos (coaja de samanta din coltul gurii lui trebuie sa fie apetisanta) delicat (adica sa stie de unde sa cumpere delicat pentru ciorba de fasole) si sinceeer" 

Pai draga Lumi, hai sa vedem ce inseamna, de fapt, sinceritatea si cat de mult o apreciezi. sa presupunem ca eu sunt barbatul tau si-ti spun urmatoarele: iepuras (diminutiv idiot si penibil cu care ma apelezi de fiecare data in fata tuturor prietenilor mei, moment in care simt cum mi se usuca p..a si cade rostogolindu-se pe jos) deci..iepuras...esti grasa, urata, nu te duce capul sa inchegi nu o fraza de la cap la coada, ci nici macar o propozitie simpla si gatesti ca dracu. Nu-mi place cum mirosi, cum ma saruti si cum ma umpli de bale si nici cum razi. 

E, draga mea Lumi, te vei infuria teribil, vei arunca in prost cu ce prinzi la indemana, apoi, resemnata, te vei plange tuturor prietenelor tale, la fel de incuiate ca si tine, ca uite, fata, ce mi-a facut nenorocitul..cat de mitocan este!!! hoopaa...pai, draga mea, nu spuneai tu ca vrei sinceritate? sau nu..nu sinceritate din asta, mitocaneasca, din cealalta..subtila si delicata.exista oare sinceritate delicata? pai, daca e delicata, inseamna ca este invelita in poleiala, deci este cam mincinoasa. Sinceritatea nu poate fi nici prea dura pentru ca atunci devine mitocanie, nesimtire, rautate...deci cum trebuie sa procedezi cand o pitipoanca din asta iti cere sa fii sincer? huh?? toata lumea va spune ca ..mno..trebuie sa stii cum sa spui, si cand, sa-ti alegi bine momentul...si, mai ales, cuvintele. sau, sa minti cu nerusinare pentru a avea o seara linistita in care sa butonezi relaxat tembelizorul. 

bine. facem asa. in loc sa-ti spun ca esti doar foarte proasta, o sa-ti spun, draga mea lumi, ca esti atat de naiva! in loc sa-ti spun ca esti grasa, o sa-ti cumpar o revista care pledeaza pentru stilul de viata vegetarian si asa mai departe. dar, tu, proasta fiind, n-o sa te prinzi. deci, trebuie, eu, ca barbat, sa te fac sa intelegi. cum? pai vorbind cat se poate de explicit. ca-n randurile de mai sus. deci, pana la urma, sinceritatea mea va fi direct proportionala cu inteligenta ta. asa ca ma consider deja un mitocan in devenire. iar tu o femeie care va invata sa aprecieze sinceritatea unuia ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu