sâmbătă, 13 aprilie 2013

Sunt la reparat

Mi-e frig, mi-e atat de frig incat pana si gandurile mi-au amortit, chircite-n suflet ca niste gheare... 

am avut o zi cumplita si inca mai sunt in viata...cum e posibil??? m-am drogat la propriu cu cafele, muzica si iar muzica...iar in timpul asta am desenat machete..imi urasc creionul ala mic si ciunt pe care il tot scap pe jos..il pierd mereu..vreau un creion mare pentru machete!!! Si alte carioci in alte culori...nu mai suport roz si albastru!!!! vreau sa primesc un creion carbune si o cutie de markere pentru machete!!! poate sa-mi faca cineva un astfel de cadou..nu.... 

ales fotografii..dat dimensiuni la fotografii..foto1, 3col, 20cm..foto 2, 1col, 5cm..foto 3, 1 col, 10 cm...mers la editorii foto cu biletele..am si eu in 14 un shutter...pus in pagina..asezat frumos..nu pe inalt, pe lat..nu pe lat pe inalt..doua casete..ba una...ba doua...stai ca nu incap, ca e textul prea mare..marius..un dragut..pus titlu, subtitlu..marius te urasc pentru subtitlul ala..corectura pe print...muzica si iar muzica sa nu-mi mai aud gandurile..dennis...miruna..mara..sabina..EU. NU! fara ganduri azi...dar el are ochii mari si verzi iar Mara e atat de mica si de frumoasa..NU! Fara ganduri..fara vise..fara povesti...Acum esti TU! Dar el rade atat de frumos iar ea este atat de firava...O tigara fumata-n repezeala...doua..trei..muzica..lulu..eu sunt lulu..dan..unde este biroul lui dan?? lui adi nu i-am auzit azi guritza...birouri mutate, agitatie, televizoare la maximum...urlete..scandal..oameni care vorbesc singuri...oameni cu casti in urechi..oameni stresati, nervosi..muzica si iar muzica....protv..stiri...sport..meci..un coleg nou de banca cam retard..lasa ca am eu grija de el...e timid si retras si timid..si tacut si ma enerveaza..pt ca eu sunt tocmai pe dos...eu cant si dansez si rad si..urlu in mine dar ce bine ca nu ma aude nimeni...si draga de ralu cum ma roaga ea sa ii aleg pozele..si ajuta-ma si pe mine la un titlu..si...vai, ralu, ce frumoasa esti... azi esti ca o zana..draga de ea cat o iubesc... 

mi-e frica de oameni dar stiu ca-i iubesc de mor...mi-e teama de ce iubesc...pentru ca, de obicei, cei pe care ii iubesc pleaca mai devreme sau mai tarziu..si-am incercat sa ii iau pe toti de la 0..sa fiu reticenta si rautacioasa si rea si rece si nesuferita...ca sa nu cumva sa mi-i apropii prea mult...dar mi se spune uneori ca, dimpotriva, sunt deschisa, calda, amabila si prietenoasa...iar cand simt ca ma apropii prea mult..fug..nu mai auzi de mine...cu zilele sau saptamanile..dar mereu ma voi intoarce la cineva candva....chiar daca il iau prin surprindere sau nu...voi face inca o pauza...voi fugi pentru ca...imi simt sufletul impartit in prea multe locuri, printre prea multi straini si trebuie sa ..mi-l reintregesc....sa-l bag in service, sa-l polishez, sa-i dau lustru si culoare, sa-i schimb suruburile ruginite si rotitele care scartaie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu