sâmbătă, 13 aprilie 2013

Sunt eu..cu avionul...

- Alo.... 
- Alooooo! Buna ziua domnita, sa va sarut manusitzele dumneavoastra.. 
- Mda..spuneti... 
- Telefonul cititorului? 
- da, va ascult 
- Am o rugaminte. Vreau sa faceti o ancheta... 
ooo...pare interesant....ciulesc urechile si holbez ochii-n monitor.... 
- Va ascult 
- Io, doamna draga...merg foarte mult pe jos. 
- Asa... 
- Si as vrea sa le spuneti alora de la RATB sa faca o statie de autobuz in fata blocului la mine..ca-s batran..am 80 de ani..merg in baston si pe poleiul asta...tu-i ma-sa-n cur de polei..scuzati-ma domnita...m-a luat gura pe dinainte...dar eu is veteran de razboi...sotia a murit acum 10 ani...si alunec pe strada pe ghetza..si nu ma pot deplasa..tu-le muma-n cur de ...hehe ..ma scuzati... 
- Deci dumneavoastra vreti ca eu sa sun la RATB sa le spun sa va faca o statie? 
Da...ca nu am medicamente, pensia e mica..domnita...daca sunteti gospodina stiti cat costa o paine 
Aici m-am blocat. Habar nu am cat costa o paine, un bilet RATB, unul de metrou...habar nu am cat costa un kilogram de cartofi..dar stiu cat ma costa tigarile si berea...si normal ca sunt gospodina.... 
Bine domnu.. 
Nae... 
Da domnu nae....o sa vedem ce putem face.... 
................................................. 

Alo...ziaru? 
Aloo! Ziaru? 
Da, Ziaru! 
Auziti am gasit numarula sta undeva..nu stiu unde... 
Ia ganditi-va mai bine.. 
in libertatea 
atunci va rog sa mai incercati acolo. 
auziti.. 
spuneti 
pai 
pai spuneti sau nu? 
pai da..stiti..mie cand imi pleaca avionu? 
..................... 
Buna ziua! Am sunat la ziar? 
da, va ascult... 
telefonu cititorului? 
ce-i cu el? 
pai am sunat aici? 
unde doamna? 
la telefonu cititorului.. 
Mai conteaza? spuneti ce doriti 
Voiam sa stiu...seful meu ma bate...imi da cu pumnii, cu picioarele...daca il dau la politie..o sa ma dea afara? 
................. 
Alo...cucoana io va dau in judecata..sa ma trazneasca al de sus... 
Da ce s-a intamplat? 
pai faceti bancuri pe seama inginerilor? am citit un banc..pai fara ingineri dumneavoastra nu locuiati acum la bloc.... 
Da unde locuiam domle? 
Io stiu...dar tot va dau in judecata 
............... 
Alo! 
Mda.... 
Alo... 
da spuneti odata! 
Cucoana, nu pot sa rezolv un rebus..cum se zice la usturoi???? 
..................... 
Alo! 
Mda.... 
Alo... 
Stiti...nu vreti sa ne intalnim? Sunt eu, ala cu avionu..... 

Dupa o zi ca asta...platesc bani grei sa ma impuste cineva....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu