sâmbătă, 13 aprilie 2013

Si io cu cine dracu tin?

Nu am scris niciodata doua posturi unul dupa altul si uite, asta este deja al treilea! Ma pregatesc de meci: entuziasm peste masura, cred totusi ca m-am imbatat, e cam ciudata veselia asta care m-a apucat asa fara vreun motiv anume, totusi, e doar un meci de fotbal, bere-n continuare, tigari si seminte. ca un adevarat microbist ce sunt. cica unul mic si-al dracu. in fine..faza cu al dracu n-o pricep..sa trecem peste...deci, sunt un pseudomicrobist: imi mai lipsesc burta rasfranta peste cureaua jerpelita a nadragilor rupti in cur, chelia si, bineinteles, trebuie sa invat sa ragai. cred ca la cat am baut o sa incep in curand sa sughit. 
trecand si peste asta, pentru ca ma apuca deja frisoanele...ma gandeam (da mah, io mai si gandesc din cand in cand), ca o femeie ar putea fi mai devotata fotbalului decat un barbat. in timpul meciului, daca este obligata sa se uite la asa ceva...ea are alte preocupari care, in cele mai multe dintre cazuri, ar putea s-o binedispuna.. priveste gales gazonul si-si aminteste ultimul picnic la care a fost cu fetili....se uita la baietii aia frumosi si transpirati (uneori ii compara frustrata cu boul care sta si injura langa ea, ceea ce e cam naspa, intr-adevar)... apoi ...uite ce de oameni!!!! uite ce de luuume!! pisi, ma duci si pe mine???? de fapt vrea sa spuna..auzi boule, iooo vreau sa-l vad de aproape pe..aaa...cum spuneai ca-i zice lu ala??? 

acum vorbind serios. imi place fotbalul. ala adevarat care ma tine in priza, care se joca numai in afara. imi plac competitiile si nu ratez nici un sfert, nici o semifinala sau finala. dar, totusi,sa-ti explic mai pe indelete ce nu pricep eu din fotbal. sa zicem ca am niste mari dileme. pentru ca, oricat de mult mi-ar placea...tot imi scapa niste faze. 

pai niciodata nu reusesc sa-mi dau seama cand se afla aia in offside. cand este in off, cand nu este. pai nene...ala da pasa din spate..asta de-o primeste se afla in fata si, la randul lui, nu are nici el vreun adeversar in fata. deci, pare simplu. e, pentru mine nu e. :) 
apoi..o alta chestie... de cele mai multe ori, ambele echipe sunt atat de bune incat nu ma hotarasc cu cine naiba sa tin. pentru ca nu pot sa ma uit la un meci si sa nu tin cu nimeni! daca nu tin, mai bine nu ma uit. pai placerea de a privi fotbalul este, in buna masura, egala cu intensitatea trairilor. trebuie sa ma enervez, trebuie sa ma bucur, sa sar pe pereti, sa tip la goluri, sa-i injurajez (cateodata injurandu-i ca-i mai percutant) trebuie sa traiesc momentul. 
de exemplu, aseara au jucat barcelona si inter. voiam sa tin cu inter, mi se pareau mai slabi si parca-mi era mila de ei. pana la urma, nu stiu cum dracu, am inceput sa tin cu barcelona si...fuck! au luat o mama de bataie!!!! acum nu puteam sa ma intorc ca la ploiesti si sa tin din nou cu inter. 

imi place cum se canta pe stadioane, cum reactioneaza lumea, cum aplauda, cum plang sau explodeaza de bucurie. imi place cum se agita de pe margine antrenorii, ca turbatii, si cum jucatorii au ajuns la un asa nivel inalt, incat nu-si mai pierd timpul cu faulturi de cacao...(cacat, aseara am vazut munchen cu lyon si un fault atat de grosolan incat mi s-a facut greata...bine ca i-a dat rosu!!) nu se faulteaza decat foarte rar. si foarte...delicat. (delicat pe naiba, pai aseara ala saracu si-a sucit glezna) aaa...simt ca o iau razna. in seara asta joaca munchenul. normal ca tin cu nemtii. nu ma-ntreba de ce. pur si simplu ii admir pe nemti. in tot ceea ce fac, nu numai in sport. 

asta este un post neterminat. last in GOOOL!!!! revin cu impresii maine. impresiile unei femei despre fotbal. o sa razi, dar nu stiu sa gatesc prea bine si nici copii nu am de crescut. asa ca nu-mi ramane decat sa beau in continuare bere, sa ma scarpin pe burta si sa ragai. pa! 

....... 
a doua zi 
Nu pot sa-ti spun decat ca aseara am vazut doar jumatatea primei reprize pentru ca am adormit bustean. asa ca...ne vedem in finala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu