vineri, 5 aprilie 2013

Scuze..mereu scuze...

Nu am facut sarmale si cozonaci.
- Eh...mare scofala...
Nu am vazut orasul de sus noaptea.
- Sunt putini care l-au vazut...
Inca nu mi-am facut tatuaj.
- In felul asta nici nu te vei plictisi de el...
Nu am sarit cu coarda.
- Dar cine a facut-o??
Nu am fost in Sighetul Marmatiei.
- Mno..nu se pune..asta se poate face oricand..
- Nu am facut sex in tren.
- Sa mori tu??? Serios??? Ia gadeste-te mai bine....
- Nu am invatat sa merg pe role.
- Mergi pe patine, nu-i suficient?
- Nu am invatat sa joc carti.
- Nu ai pierdut nimic.
- Nu am invatat sa joc table.
- E un joc stupid pentru barbati.
- Nu am mers niciodata calare pe-un motor.
- Ai avut ocazia..tii minte...dar mai bine..daca ajungeai la spital??
- Nu am invatat sa inot.
- Eh..5 metri sunt totusi ceva...
- Nu am facut niciodata vreo donatie si nici vreun alt gest caritabil.
- Vai! Esti o zarcita!!!
- Nu stiu sa cos decat nasturi.
- Lasa...ce se rupe e bun oricum de aruncat...
- Nu stiu sa dansez salsa.
- Lasa ca dansul trebuie sa fie o exprimare libera, nu incorsetata in reguli.
- Nu am mers niciodata pe un stadion mare...
- Mmm...sa te trezesti cu jandarmii peste tine??? Sa-ti scuipe golanii seminte in cap? Sa stai si sa asculti injuraturi de la maimutze?
- Nu am mers niciodata la sala.
- Mai e timp...
- Nu am reusit sa ma las de fumat.
- Esti prea agitata...
-Nu am mers la vulcanii noroiosi.
- Te umpli de namol pe picioare.
- Nu am dansat in ploaie
- Esti nebuna??? Tie ti-e frica de ploaie!!!!
- Nu am gasit pe nimeni care sa ma faca sa nu-mi mai fie frica de ploaie.
- Cine crezi tu, om sanatos la cap, ca te-ar lua pe sus si ar sta cu tine in ploaie?????
- Nu am cercei...
- Feminitatea nu se ascunde in accesorii.
- Nu-mi plac trandafirii
- Stiu..e normal..e firesc...!!!!
- Nu stiu sa schiez.
- Tu ai chef de oase rupte?
- Nu stiu sa cant.
- Pe dracu! Te aud toti vecinii!!!!
- Nu pot sa renunt la a-mi cauta scuze...
- In fata celorlati o poti face cateodata...se mai intampla...dar sa n-o faci niciodata in fata ta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu