sâmbătă, 13 aprilie 2013

Sa va dau foc!!!


Hai ca am ajuns soferul de serviciu...la cat m-am plimbat azi si ieri cu masina prin bucuresti as putea lejer sa ma angajez la o companie de taxi in tura de noapte...
a trecut si ziua asta in sfarsit! ma pot linisti acum cu gandul ca maine macar o sa merg pe drumuri pe care le stiu cu ochii inchisi. tot cascarabetul meu e cel mai tare...ce3 nene...prea agresiv pentru traficul de aici...prea sportiva pentru gropile noastre ...cascarabetul e lenes..de abia se misca, nu trebuie sa-l controlez ca pe un copil nebun din ambreiaj....pana se misca el...ne oprim din nou ca, uite, iar s-a pus rosu...da, am cam vazut rosu in fata ochilor cu istericul de server langa mine...daca nu as fi avut nevoie de pozele alea, l-as fi dat jos fara discutii...mi-a scos peri albi...gata. ma fac copil cuminte. o sa merg incet, o sa dau prioritate la pietoni chiar daca aia nici nu vor sa treaca....o sa opresc la galben ca sa nu trec pe rosu...nu mai fac depasiri pe linia de tramvai...si o sa-i las pe toti tiganii sa-mi spele parbrizul. a. uitasem. nu ma mai iau la intrecere cand stau prima la stop. ca nu am cu ce. loganul, dragul meu, este varianta motorizata a unei carute trasa de..magar. stii magarusii aia simpatici cu urechi lungi si par ciufulit in cap...e..aia sunt fratii loganului. Ce 3 nene! pai cand demareaza ala simti cum iti fuge curul de sub ciment..pardon cimentul de sub..nu mai conteaza...altceva voiam sa spun..
ca, de cand s-a facut cald afara, nu mai am nevoie de ceas desteptator..de telefon adica..tanti si-a scos gaina in curte. tanti din blocul de vizavi. care ma trezeste in fiecare dimineata. la fix si jumate. se oua probabil, gaina, nu tanti... ca urla ca din gura de sarpe! dracu mai doarme...apoi caruciorul...a inceput sa scartaie iar caruciorul...toata iarna nu i-am auzit gura..amutise, credeam ca am scapat, ca s-o fi stricat naibii... cred ca e un alt vecin nebun care se duce la piata tragand dupa el o tinichea pe doua roti care scartaie intr-un hal...in fine..se aude pana la mine la patru...dracu mai doarme...traiesc la bloc bai si-mi place de mor! cand cobor afara vad pisici in calduri, care si-o trag exact pe capota masinilor parcate, gaini care se oua in boscheti, caini tolaniti in mijlocul drumului, niste tigani pe care nu-i prind mereu, e adevarat, ca aia vin de dimineata (inaintea gainii) sa scobeasca in gunoaie..sa prinda oferta proaspata...fuck. inca nu au inceput manelele.
deci..tanti e nebuna de legat, nenea ala cu caruciorul e insomniac, pisicile cainii si gaina sunt bonus. si-n fiecare dimineata imi jur ca voi prinde gaina si-i voi lua capul, ca voi calca cu masina cand ies din parcare toate pisicile care-mi ies in cale...ca ma voi duce la omul ala si-i voi cumpara caruciorul iar apoi ii voi da foc...
azi am facut numai tampenii. am plecat de la service de la Sofitel, am ajuns in floreasca am lasat ce 3iul si mi-am dat seama ca mi-am uitat buletinul la portar. ok. ma intorc la aviatorilor sa ma duc din nou spre sofitel si ma urc in 301. m-am trezit ca o imbecila pe la ambasada chinei. cobor, merg pe jos din nou pana la aviatorilor, astept 331 de data asta...ma duc sa-mi iau buletinul...apoi, iar pe jos..si in sf in red.
stiu ca, de multe ori, iau metroul in sens invers, ca nu cobor in statiile in care trebuie (ma trezesc mereu cand se inchid usile)...acum vad ca ma urc aiurea si in masini...de caldura, am inceput sa ma dezbrac..mai intai geaca, apoi jacheta...se uita lumea la mine ca la o nebuna..
apropo...cica tre sa fac un test psihologic si mor de frica..sigur ma gasesc aia dusa cu capul..am fobie de teste psihologice...acum vorbesc cat se poate de serios..cand e vorba sa dau un test psihologic ma apuca groaza...ii spuneam magdei azi ca, daca ne da testul copacului, o sa copiez copacul ei...poate ii pacalesc asa...indiferent ce copac as desena...sigur o dau in bara..bai si desenez copaci atat de frumos..o multime..si trestii, si plopi, si meri...si copaci cu frunze si fara..si ...ce dracu ma fac? nu mai am cum sa ma fofilez de data asta...or sa-mi scrie aia in cartea de munca cine stie de diagnostic ...si chiar ca o sa ma tacanesc de tot...ce ma fac..ce ma fac...cum dracu ii pacalesc?o s-o pun pe magda sa-mi dea foaia ei...da, asa o sa fac..

deci sa-mi recapitulez fobiile
tramvaiele
testele psihologice
fluturii de noapte
bau bau de sub pat
mos craciun si toti barbosii
becurile

hm..cam putine..cred ca mai sunt dar le-am uitat..las ca-mi aduc eu aminte, nici o grija! cand mi-e lumea mai draga....

cred ca iar am scris cam mult...ce 3 nene! bai..trebuia sa duc masina in alt loc..cica in floreasca, faci dreapta si iar dreapta ..punct de reper spring time si automecanica ..bai esti PR!!!!! cat de vaca esti incat sa nu stii sa-i spui omului o adresa..nu stiu strada, imi pare rau..faceti dreapta cum va zic... si iar dreapta si o sa vedeti un gard. fuck. am cautat gardul ala atat de disperata de parca mi-as fi cautat fericirea pentru-ntreaga viata..bine, tot la gard am constatat ca nu am buletin, deci nu pot lasa masina..l-am imbarligat pe portar si m-a lasat s-o parchez acolo...dragul de el...nici nu a stiut ce se intampla...si nici eu...

da!! vreau sa va prind, sa va leg si sa va dau foc! gainii care ma trezeste la fix si jumate, cainilor si pisicilor, caruciorului, tipei de la PR...si lui sever...tuturor testelor psihologice si magdei pentru ca nu vrea sa-mi dea sa-i copiez copacul!!
si tuturor fobiilor si tuturor obsesiilor mele bolnave...!
Ma duc sa beau ceva...pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu