sâmbătă, 13 aprilie 2013

Sa nu uitam nebunii...

Iar latra Badea ca nebunul!! Acum, ca i-a mai revenit vocea, iar face tambalau si scandal ca o femeie la ciclu. Da imi place sa-l ascult. :) E dejtept manca-l-ar mama pe el de judokan! Am facut un experiment. 
L-am ascultat o vreme si am zambit ca e fani si rau cum imi place mie. :) Apoi, o cam daduse-n diverse si am inchis sonorul. Si l-am privit cum se agita ca nebunul de muteste. M-am prapadit de ras! Deci cu lacrimi de crocodil. Ahhh mi s-a pus un carcel........ 
……….......... 
Hai ca am luat-o la goana prin casa de mi-a iesit sufletul. si imi aduc aminte cum am condus intr-o noapte cu carcei de nu mai stiam de mine...sa trecem peste...Voiam sa spun o chestie importanta si grea, asa cum te-am invatat dragul meu DS, dar Badea asta mi-a taiat tot cheful. 
Bai, omul asta a ajuns sa spuna aceleasi chestii in fiecare seara. Cu alte cuvinte. Cred ca are cel mai diversificat vocabular din cati am auzit eu latrand la teveu. Aceleasi vorbe, aceleasi idei si gesturi, aceleasi crize de isterie, parca e dezaxat. :) Dar imi place. :) Ma uit la el cum e imbracat, ce culoare are la cravata, cum ii sta nodul stramb …cum isi freaca palmele si se joaca frenetic cu degetele pe sub masa..are o privire fix inainte de om nebun..dar imi place… :) 
Vorbeam azi despre starea aia idioata de fericire sublima, nu ca ar avea vreo legatura cu Badea, dar asa trec eu de la un subiect la altul fara vreun motiv.. 
starea aia care devine din ce in ce mai banala, mai stearsa, fara nici o semnificatie, fara un scop, fara logica si vreun efect, fara textura si miros pana ajungi la saturatie..am ajuns la concluzia ca numai un om mediocru poate fi fericit, numai cei marunti si insignifianti pot fi multumiti. A, bineinteles, sa nu uitam nebunii! Ma dezgusta cei care se multumesc cu cea au si se scalda intr-o mocirla calduta, care nu-si doresc mai mult, care nu au vise, idealuri, care zac intr-o feerie tampa si stupida... 
E paradoxal, caci intreaga viata speri ca boul la fericire si cand o ai nu stii ce dracu sa faci cu ea. La inceput ,casti ochii ca la melc si nu stii ce dracu e magaoaia care te-a lovit. Apoi, incerci sa intinzi mana incet, sa nu cumva sa te muste, o pipai sa vezi daca e reala, daca nu e o inchipuire cretina de cu dimineata …o iei, o intorci ca idiotul pe toate partile..te minunezi un timp de propria-ti prostie....apoi incepi sa te joci cu ea autist...o arunci in sus, in jos, o ciocani sa-i auzi ecoul, te bucuri retardat ca un stupid ce esti…Apoi, te plictisesti si nu stii ce dracu sa mai faci cu ea…in cele din urma, ajungi la disperare si nu stii cum sa scapi de dracie ....ca uite ti-a mancat timp pretios in care puteai trai si puteai simti viata prin toti porii dar na..ti-a trebuit jucarie..ai vrut-o, sa vedem acum cum te descurci cu ea! Puteai sa suferi, sa speri, sa visezi, sa cladesti in jurul tau lumi paralele, puteai sa simti durerea, sa plangi, sa te lovesti, sa cazi si sa te ridici, sa umbli, sa gresesti..puteai sa simti, sa vibrezi, sa-ti doresti. da. acum nu-ti mai doresti nimic, scopul tau e anulat, ai totul si nu mai ai ce face. De dracu sa mai existi? te intrebi..ce sa mai visezi? ce sa-ti mai propui? le ai pe toate...mda..cam asta voiam sa spun despre starea de rahat a fericirtii. vai de capul meu! da ce ai, mama, de vorbesti asa urat? :) pai m-am enervat dar stiu ca nu e o scuza. asta e. Nu sunt usa de biserica, nu sunt o ipoctrita. sunt cum sunt si injur cand am chef. mi se intampla rar da bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu