sâmbătă, 13 aprilie 2013

Razi bah..ca te da la teveu!!

Mda...revin cu partea a doua si sper ultima, asta in cazul in care nu-mi mai amintesc ceva intre timp. Spuneam ca am plecat de la miting ratand hora si dansul pinguinului. Uite ca am aflat ce era cu dansul...mai tarziu decat niciodata, nu? deci, cum spuneam, un post de radio din bucuresti a incercat, ca si cerebelu', sa-si faca putina reclama..cerebelu a cantat din scaun, astia au invitat lumea la dans..si ce dans!!! Pinguini ati fost voi bah fraierilor care ati pus botu la un asemenea circ.

http://www.trilulilu.ro/kitty1410/2cd18a03a760... 

Vezi cum infloresc afacerile si pe timp de criza? si sa mai spuna careva ca nu-i asa...unii cu trompete, altii cu fluiere si umbrelute...iar aia mai smecheri..cu muzica..pentru ca asa-i romanu..cand moare de foame canta, danseaza si, mai nou, face misto... unde s-au crezut? intr/un pamflet scris in catavencu??? probabil ca sa mai uite de necaz ..iti aduci aminte Zorba grecul...ee..asa e si la noi...lumea ni se surpa sub picioare iar noi ironizam...asta este razbunarea romanului..ironia..ca ironia ne tine de foame, ne da salarii si pensii...filosofie grea, nu gluma..si-au promovat baietii postu fara nici o jena...iar multimea indobitocita a pus botu, normal. la ce te-ai fi asteptat? si au inceput sa danseze de la sfaraiau picioarele.tipic romanesc. inca mai facem haz de necaz..inca mai avem puterea de a zambi..pentru ca despre zambete si rasete voiam sa scriu...sa vorbesc..naiba mai stie.. 

O vezi pe tanti din imagine, nu? RADE!!! A stat la poze ca o adevarata vedeta! Te da la ziar! razi, fa, si tu! nu te da nici dracu la ziar, stai linistita..te da cu capu-n blog, dar te da degeaba! Cum dracu, ma, sa vii la miting cu pancarte de genul asta si sa razi in camera ca vaca??? Pai eu as fi plans si mi-as fi smult si cei doi peri pe care inca ii mai am in cap!!! Cineva spunea ca astia nu sunt oameni cu adevarat disperati. L-am contrazis. Sunt disperati, dar foarte prosti. Au fost atat de bine organizati si atat de bine tinuti in frau de liderii lor de turma incat au facut exact ceea ce li s-a spus sa faca: fiti civilizati, fara violente, fara agitatie pentru ca nu e momentul! Sindicatele nu aveau nici un interes sa faca scandal. Nu acum. asa ca au dislocat mase de oameni din intreaga tara, i-au imbarcat in autobuze, dube trenuri (nu vreau sa ma gandesc la sumele uriase de bani care au fost cheltuite...cred ca mi s-ar face rau) si i-au adus frumusel, ca pe niste papusi la circ. Si uite circul! 

Tipii astia m-au tras de maneca sa le fac si lor o poza...Mai vrei? Ca mai am! Am vazut oameni care glumeau intre ei, care radeau de mama focului, probabil isi spuneau unii altora bancuri cu bula sau ceva...oameni fara nici un chef...plictisiti, obositi..am vazut si oameni care si-au luat rorul in serios, care au scandat, care au aratat ca le pasa..ca stiu de ce sunt acolo, ca stiu ce vor, ca simt, ca sufera......dar, unii dintre cei pe care i-am fotografiat, cand ma observau cu aparatul indreptat catre ei, radeau ca prostii. Razi bah..ca te da don'soara la teveu! 
Si, crede-ma, se poate si mai rau decat atat. am vazut un individ patruns de atmosfera (desi cred ca daca l-as fi intrebat pentru ce dracu urla, nu ar fi stiut sa-mi explice exact), care tipa si el de pe trotuar. nu a reusit sa-si faca vocea auzita, la mine, cel putin, nu a ajuns nici un sunet. dar, in schimb, a reusit sa sa fie bataia de joc a unor batrani care radeau de el ca boii... 

Mda...mai erau unii care fluturau un carton....venisera cica pusi pe treaba, sa dea jos guvernu, dar, in realitate, se distrau ca-n club la ei la tara...asta e mah protestul romanilor...rasete, batjocora, bataie de joc, mistocareala, seminte si ranjete. asa vreti bah voi sa rasturnati lumea? cine dracu va ia mah in seama? pai, dupa ce o sa va vada moacele, n-or sa dea nici doi bani pe voi! asta e disperarea voastra?? Nu. Disperare e in Grecia. Aici e un circ ieftin si de tot rasul. M-am simtit ca-ntr-un film stupid cu prosti. 

Or fi disperati, nu spun nu. am vazut de sus multimea...foarte multi chiar protestau pe bune...pumni ridicati in aer, injuraturi mai putin, urlete, fete desfigurate, oameni furiosi... Cred ca sunt disperati. Cred ca mustesc. dar, luati la gramada, sunt niste animale proaste care au fost manipulate in ultimul hal. Pana si ura va este manipulata....daca liderii sindicali ar fi instigat la violenta, ar fi fost prapad. Asa, a fost o iesire de prost gust care nu va fi luata in seama de nimeni. Vi s-aspus doar sa urlati si ati urlat. fiecare cum a putut si cum l-a dus capatzana...Unii mai aveau putin si izbucneau in lacrimi, altii ranjeau la camere...fiecare dintre ei si-a trait momentul cum a fost in stare....Mi s-a facut greata...scarba..lehamite, sila, am simtit numai dispret. Isi merita soarta. Asta e concluzia la care am ajuns...ca-si merita soarta infecta...si, culmea, si-au facut-o cu mana lor...pentru ca asa trateaza romanul orice pe lumea asta. spargand seminte, glumind, batandu-si joc unii de altii fara sa se gandeasca o clipa ca toti sunt in acelasi rahat, umpluti pana peste gat... 

Ce mai pot eu spune? nimic. au venit degeaba in piata. nu, nu instig eu la violenta. ca sa-mi arati ca esti disperat, flamand si furios nu trebuie sa fluturi bata si ciomagul sau topoarele. Nu. As fi vrut sa-mi arati ca-ti pasa cu adevarat. Oare va pasa cu adevarat??? Inca mai sper ca da. Nu am prea multe sa va cer. Sunteti o ceata de oameni simpli, foarte multi fara carte, cu un coeficient de inteligenta care frizeaza absurdul...e suficient sa vi se puna SEZI si dati cuminti din coada...este la fel de suficient ca cineva sa va spuna MUSCATI si va executati fara a mai gandi...mi-e mila de voi, mi-e scarba de voi.. 

Stii ce am observat? stii care dintre ei erau cu adevarat sinceri in gesturi si pumni fluturati prin aer??? pensionarii. pentru ca ei nu au fost manevrati de nimeni....s-au manifestat exact asa cum au simtit...sindicalitii, in schimb, s-au manifestat asa cum li s-a ordonat s-o faca.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu