sâmbătă, 13 aprilie 2013

Pana la locul de parcare


"iaca ce-am ajuns si io"...ajung sa ma citez de una singura
Sunt atat de obosita incat nici nu-mi mai simt corpul. bun, imi zic, hai corpul treaca mearga, dar ce te faci cu mintea? ca si aia pare ca s-a-mpotmolit undeva prin noroaiele si baltoacele strazilor pe care am alergat azi ca o bezmetica...colac peste pupaza, dupa ce ca eram vai de mama mea, mai trece si un nene cu masina pe langa mine si ma stropeste din cap pana-n picioare. eram atat de suparata, incat m-a bufnit si rasul. si unul din ala molipsitor, de au inceput si altii de pe langa mine sa zambeasca si apoi sa rada cu toata gura. si radeam ca idiotii pe refugiul de tramvai..oameni, de altfel, normali la cap si seriosi...m-or fi crezut nebuna..clar...oricum, la ce zi de cacat am avut, nici nu mai conta un strop in plus de apa de balta...a fost chiar fani. un dus rece, nu l-am simtit la propriu, dar imi imaginez totusi ca apa nu avea cum sa fie prea calda...
Aseara ma trezesc cu o solicitare din partea primariei cum ca cineva, un alt nene, vrea sa-mi ia locul de parcare. uite-asa i s-a pus lui pata.ce vrei? si asta, cu toate ca am platit parcela pentru tot anul, ca un contribuabil model ce sunt. m-a vazut omul, probabil, mai mica si mai proasta, si ce s-a gandit? ca-i merge figura. e, nu i-a mers. dar asta pe nervii si pe timpul meu. si pe nervii mei. am mai spus o data? mda. si stai ca iar mi-am amintit si simt cum mi se urca din nou sangele-n cap. cum cacat mah sa ceri tu, primaria lu peste, sa fac dovada ca inca mai locuiesc unde locuiesc? pai tu tre sa faci dovada, daca ai dubii....daca nu as mai fi locuit aici de ce dracu as mai fi platit parcarea?
pai sa-ti spuna tot fata. pentru ca un nene a facut o cerere prin care a anuntat ca mi-am schimbat domiciliul. opaaaa...interesant. nu am aflat numele dobitocului ca-l omoram cu mainile goale. si am ajuns apoi sa ma gandesc in ce situatie jalnica poate ajunge un om daca ar fi in stare sa se ia la bataie cu altul pentru un cacat de loc de parcare!!! mise face si greata!! cat de degradant dar si cat de important! e o chestie de viata si de moarte. pai nene, ce-i al meu e al meu si, daca pui labele, ti-o iei! adica ioo, daca as fi stiut cine e ala, m-as fi dus peste el si i-as fi macelarit toata familia...pe bune. as fi inceput cu copiii. abia apoi i-as fi dat foc la masina, casa si nevasta. te pui cu nebuna????? stii...la prima vedere par cuminte si la locul meu. sunt amabila, zambesc, ajut babele sa urce pe scari, ma intretin cu ele cand se plictisesc dar totul are o limita. pan' la locul de parcare!!! stii cum e vorba aia, totul pana la bani. e, la mine e totul pana la parcare! poti sa-mi faci ce vrei in rest...e ok, suport cu stoicism. dar, daca te legi de locul meu de parcare, ai pus-o!!!! deci omul, care are vreo trei rable in fata blocului, ce si-a spus? ca daca sunt femeie sunt si proasta. e, ghinion! oi fi, cine stie, poate moaka mea asta inspira, habar nu am, dar nu chiar atat de mult incat sa stau cu mainile in san si sa-mi spun "asta e!" stii, am simtul proprietatii foarte dezvoltat. in fine, am rezolvat problema in stilul meu caracteristic. m-am dus pe aia de la primarie c-o falca-n cer si cu una-n pamant, i-am facut capul calendar si am aflat intreaga poveste. apoi, a trebuit sa fac dovada ca locuiesc unde locuiesc. nu vreau sa mai intru in detalii dar, daca se mai intampla o data, jur ca-l tai sa moara mama!!!! iau toate apartamentele la rand si-i omor pe toti! ca este vorba despre un vecin de la alta scara. banuiesc eu.
gata. m-am calmat. bine, m-am calmat de mult timp, de azi dimineata dar..mi-o spun asa preventiv. in caz ca ma apuca iar isteria.
revenind la ziua de dupa patanie, am obosit ingrozitor azi. normal, m-am trezit la ora sapte. la opt eram in fata ghiseului urland. la 11 in red apucandu-ma de lucru si apoi teren pana la 5.
te rog, in seara asta sa nu ai pretentii de la mine pentru ca m-am surprins certandu-ma cu nenorocitul ala imaginar singura pe strada. cred ca, de fapt, nenea ala care m-a stropit, m-a oprit de fapt din bodoganeala. pana la urma, mi-a facut un bine. ca cine stie..poate ma luam, pana la urma, si la bataie cu el pe refugiu. cu furaciosul de parcari, evident.
singurul lucru bun pe ziua de azi a fost ca uite, am ajuns mai devreme acasa, ca-mi pot savura berea in liniste, ca nu latra jerry sau jimi cum l-o chema si pe sobolanul ala mic...ca nu mai tipa caruciorul, gaina tace si ea...se aud pasarelele...cerul e senin...afara e inca soare..gugulugu...ce mai! ma simt ca la ospicu. vai! am omis ceva. cand am plecat spre primarie, am trecut prin curtea fostului spital noua, obregia acum. si am vazut pacienti cu state cred eu foarte vechi, iesiti la plimbare. e macabru, pe cuvantul meu! imi aminteam de serile in care traversam curtea ca sa ma duc intr-un bar din apropiere sa beau. vai ce urat suna. suna ca dracu, stiu, dar daca asta faceam??? ce vrei? si io fericita ca o floare..si aia saracii is pe moarte...bai, am vazut la viata mea si oameni arsi, si copii leguma, niste picioare de mort, am asistat la ingropaciuni si-o incinerare, am intalnit oameni nebuni, oameni care mai aveau de trait cateva saptamani..dar nu m-am deprimat niciodata in halul in care am facut-o in serile in care mergeam la baut. iar suna urat. sau nu. suna exact cum sunt. iti place bine, nu..ura si la gara. vax. nu contezi atat de mult pentru mine incat sa vreau sa dau bine in ochii tai. si spun asta din tot sufletul pentru ca stiu ca oricum nu dai doi bani pe cum sunt sau ce sunt eu. asa ca-mi permit orice. pentru ca nu te va atinge nimic.
sunt obosita. si cand sunt obosita vorbesc mult si prost. turui ca o moara stricata. aseara am rascolit toata casa in cautarea chitantei care dovedea ca am platit parcarea. am gasit-o intr-un final...si, cand colo, aia de la primarie mi-au spus zambind ca nu trebuia sa vin cu chitanta pentru ca ei ma au oricum in baza de date cu taxele la zi. WTF!!!!! Sa dea doamne doamne, te rog doamne sa dai! ca nenea ala furacios sa-si piarda casa si sa doarma exact pe locul de parcare pe care voia sa mi-l ia si nu a putut! adica sa doarma in ghena!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu