duminică, 21 aprilie 2013

MAI...Ramai!

Nu MAI pot sa simt...sau..poate ca simt atat de multe lucruri incat gandurile-mi sunt anesteziate...un ghem incolacit in mine care ma sufoca..cateodata incet, cu grija..cateodata atat de agresiv incat, uite, ca nu MAI am aer..ma inec pe uscat in mine..eu nu MAI pot respira...ma ia viata la goana si nu pot tine pasul..ma alearga, ma-nghionteste si-o simt ca un tavalug ce ma striveste...Tu stii, DS, ca intotdeauna am stiut ce e bine si ce e rau...si mereu am ales - nu in functie de ce se va intampla pe viitor, ci in functie de ce se va intampla atunci, pe moment...pentru ca traiesc prezentul...pentru o clipa de fericire sunt in stare sa uit de consecinte..vad eu ce fac..vad eu cum ma descurc...momentul de acum conteaza...si nu regret ce fac, pentru ca fac cu buna stiinta. Regret, insa, intotdeauna ce nu am facut..si nu am facut multe....nu am mers la Cuca...nu ti-am aratat ca te iubesc, iar cand am vrut s-o fac era prea tarziu..tu nu MAI erai ..uite cum dau dintr-una-n alta...ce vrei...se apropie luna MAI...si imi apari din nou ...ma navalesti, ma umpli, ma faci sa plang si sa rad, ma sufoci, imi dai drumul..ma iei inapoi, ma chinui si ma alinti...si uite cum se MAI duce un an...au trecut atat de multi incat, uneori, ma gandesc daca tu iti MAI aduci aminte de mine...desi..e suficient sa te chem si te simt aproape...daca as fi mers cu tine...as da orice sa pot intoarce timpul inapoi..daca as fi incercat sa te conving sa nu pleci...dar ti-am spus doar drum bun...mi-ai zambit, ti-am zambit si fiecare a plecat pe drumul lui..eu m-am intors..tu ai ramas acolo...in munti o vesnicie...M-ai facut sa urasc trandafirii...M-ai facut sa urasc sa port inele pe deget...M-ai facut sa nu MAI am lacrimi...ai omorat o parte din mine si ai luat-o cu tine ..ca sa ce? in semn de ce? de bun ramas? Se apropie luna MAI..si-o sa MAI pleci o data...si iar nu te voi putea opri..traiesc plecarile tale an de an ca si cum as asculta la nesfarsit un disc de vinil stricat...mi-e dor si ma doare...credeam ca, odata cu timpul, ma voi vindeca de tine...dar, cu cat trec anii..cu atat esti MAI viu si MAI prezent si MAI concret...esti atat de concret in viata mea...e un paradox...nu esti langa mine, dar esti cel MAI concret reper din viata mea.. .in rest..totul e un haos...se apropie luna MAI si iar vor veni acele ploi de care mi-e atat de frica...Este din nou luna lui MAI..Ramai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu