sâmbătă, 13 aprilie 2013

Lucra-te-as!! Bator....

"Manole a pus-o pe Ana la zid si a inceput sa o lucreze". 

Da bai...si a lucrat-o pana cand a obosit....numai zidul i-a mai ramas in picioare... 
Am citit azi cateva din perlele elevilor care au dat (cica) bacalaureatul anul trecut. sursa: reporter virtual. Recunosc, nu m-am putut abtine, m-am tavalit pe jos. De ras...Mi-au dat lacrimile, m-am manjit cu rimel, i-am speriat pe toti din jur, dar a meritat. Au fost niste cascade de ras pe care nu le-am mai trait de multă vreme. 
Acum, lasand la o parte gluma, si pe mester cu ana prinsa-n lucru...Sunt atat de inepte unele perle..(desi asta imi cam suna a pleonasm, dar asta e!) incat nu-mi vine sa cred ca sunt reale. Unele tampenii imi sunt foarte cunoscute, asta pentru ca le-am citit si rascitit in fiecare an in preajma bacului...de exempu Mircea cel Batran ingropat la Cozia cu tot cu umbra e rasuflata rau...Bai, nu pot sa cred ca un copil normal la cap ar scrie pe teza "În cunoscuta baladã Miorita, sunt descrise câteva întâmplãri în care sunt implicate doi criminali, o oaie turnãtoare, si un cioban care socheazã prin prostia lui." sau "Moromete fãcea pârtie pe salcâm ca sã se dea cu sania." 

Deci nu. Stop joc. Astea is inventii ale unor indivizi care mustesc in propriul simt al umorului. Un elev intreg mintal, cat de prost ar fi el saracu, nu ar putea da o astfel de lucrare. 
Stiu ...o sa spui ca exista o gramada de specimene. Culmea, am cunoscut si eu unul. Se numea George si era in clasa a opta. Ii dadeam meditatii la limba romana de doua ori pe saptamană. Nici nu stiu de ce faceam asta...ca bani nu i-am luat. Cred ca de mila...era dus rau copilu...in fine...de un retard mintal cum rar mi-a fost dat sa vad...si invata, pe vremea aceea, Fefeleaga.. 
După ce citim lectia de doua ori (aproape silabisit, ca mai repede nu putea) hai s-o povestim. După ce o povestim de incă două ori, hai sa-i pun niste intrebari pustiului sa vad ce-a priceput. 

-Cum se numeşte eroina din poveste Georgica? 
Ala..nimic. Mut. 
-Se numeste...Fe-fe..... 
Copkilu tot nimic...continui parand si mai retardata decat el: 
-lea...... 
- GAA!!! 
- Bravooo Georgica! Se numeşte Fefeleaga...Si ce animal avea Fefeleaga? 
Copkilu - zero barat. Mut. 
- Avea un...un...? 
Pauza... 
- Avea un cal, Georgica..un cal..Deci, ce animal avea Fefeleaga?? Un... 
- MAGARUS!!!! 
Bai...mi-am mancat ani din viata cu copilul asta sarmanu.....asa ca as putea lejer sa cred ca mai exista si altii ca el..dar...neahhh..astia de azi parca intrec orice masura...orice gluma...perlele astea sunt prea tari ca sa fie adevarate..adica scoase din cerebelul franjurat al unui pusti de 14 ani. Nu. astea is poante bune si vechi care apar de fiecare data, in fiecare an..intr-o varianta adaugita si imbunatatita. Ca sa ne mai radem si noi...poante lucrate bine (precum mesterul o lucreaza pe ana)..de niste tipi ai naibii de fani. 

ia si razi! 
http://www.reportervirtual.ro/2010/05/generati... 
sau plangi...depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile. 
io mi-am mancat sufletul si nervii cu georgica...pai ma rugase ma-sa disperata..ca ramane odorul repetent...vai de capulmeu..si asa sunt cu nervii la pamant..asta ma termina de tot! eh, nu m-a terminat, ca-n prostia lui era baiat simpatic...radeam de ma prapadeam..si el la fel..:)
anii au trecut, georgica a trecut si el clasa habar nu am cum si nici nu vreau sa-mi imaginez..e baiat mare acum si...frumos :). ca ne-am intanit pe la metrou. m-a batut cineva pe umar. nici nu l-am recunoscut. sunt eu, georgica..il uitasem ma..care georgica??? ala cu magarusul...radea..am izbucnit in ras...se mai desteptase nitel intre timp dar arata bine baiatu. avea cam 18 ani dar parea de 20 si...wow...da ce-ai ...crescut ma georgica ma...sa nu te recunosc..te-ai facut baiat mare...s-a-nrosit usor...:) ma bator ma, ce faci ma copile???? lucra pe vremea aia, intalnirea noastra s-a petrecut acu cativa ani, demult oricum, la o cizmarie...nu stiu ce mesterea si nici nu l-am intrebat...am vorbit despre bator si magarus...asa cum faceam odinioara...avea parul lung si ochii negri, mari. frumos copil. dar prost ca noaptea. mi-era drag, chiar si asa, ca ....cum se zice ma...era cam saracut cu duhul dar simpatic pustiu...ma intreb ce-o mai face..nu. nu ma mai intreb..nu vreau sa stiu!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu