vineri, 26 aprilie 2013

Demult..

"DS, este ora 4 dimineata, iar eu umblu bezmetica prin bucatarie si astept sa-mi fiarba cafeaua..In casa e frig, eu sunt doar in pijamale, in picioarele goale, cu parul valvoi, arat ca dracu si tremur din toate incheieturile..am racit..am dormit doar 3 ore in noaptea asta si iar am visat tampenii..am sarit din pat si m-am trezit direct in mijlocul casei...din nou...nu mai vreau sa dorm!! ba da..vreau sa dorm un somn fara vise..sa fie cald, sa ma culcusesc undeva unde sa ma simt in siguranta, sa-mi iau ursuletul in brate si... si pur si simplu sa dorm...tazucu doarme..vecinii dorm...oamenii dorm..copiii dorm..ursuletul meu doarme la ora asta...si masinile dorm la ora asta...si gunoierii dorm la ora asta...e liniste si nu-mi aud decat gandurile care se lovesc bezmetice de somn in suflet...advertorialul...macheta de maine...ralu...trebuie sa vorbesc cu ralu...apoi trebuie sa ma decid daca accept invitatia aia..si doamne ce febra musculara am..ma dor muschi despre a caror existenta nici nu stiam..abia ma misc, abia respir de durere..asta e un semnal de alarma..nu am conditie fizica. cine, ma, eu????? ar trebui sa faci mai multa miscare..fugi, bai, de aici, ca fac suficienta...wow..sunt atat de odihnita incat pun si virgulele unde trebuie :)) ar trebui sa dansez mai mult..ar trebui sa cant mai tare...ieri toata ziua am ascultat sepultura..ragete..urlete..sa urle muzica in locul meu...pentru ca eu nu mai am cuvinte...clar, diseara, dupa job, ma duc sa-mi cumpar o pijamalutza noua..una pufoasa si calduroasa...si ciorapi flausati..si poate gasesc si niste ghetute..dar problema e..cu toc sau fara?? si trebuie sa ma duc si pe la tanti coca..si uite ca in momentul asta se aude ceva la usa..cineva umbla la usa..e vecinul..iar pleca la munca..dar vecinii dorm..si o sa-mi cumpar manusi si esarfa maro..pentru caciulita mea maro..si manusi maro cu degete ..ca astea fara degete ...dar imi iubesc atat de mult manusile mele fara degete...dorinake..ce-si mai cauta el saracutul asta iarna manusi fara degete...dar ne-am luat amandoi esarfa la fel..stateam ca doi prosti in fata oglinzii din magazin si ne probam..tu o iei pe aia gri..nu! tu o iei pe aia gri! si sa nu te prind ca vii cu ea la munca in ziua in care vin eu! pana la urma ne-am luat amandoi aceeasi esarfa albastra..iar el m-a ajutat sa mi-o pun frumos la gat..m-a aranjat in oglinda si m-a facut frumusica si apoi am plecat tantosi..cat de mandra eram..cat de mandru era...ce esarfe frumoase aveam...mai tii minte dorinake ziua in care am plecat pe teren iar apoi ne-am dus in parc si ne-am dat cu bicicleta?? iar eu nu stiam sa iau curbele..iar la curba ma dadeam jos, luam bicicleta in brate si o intorceam cu totul?

da, o sa ma apuc de advertorial..sau as putea sa ma apuc sa fac curat in casa...sau sa ma furisez langa Blackthorne sa vad ce mai poate sa faca. ca face atat de multe..si atat de bine...cateodata, ma bag  in toti sperietii...cum de e posibil asa ceva? sunt indragostita pana peste cap de un personaj dintr-o carte! printul maskin..aliosa..blackthorne...printul andrei...vai ce am bocit cand a murit printul andrei..dar nu asta e grav..grav e ca uite ..ma trezesc uitandu-ma dupa barbati pe strada sa vad daca seamana vreunul cu personajele mele..cred ca ma uit foarte ciudat pentru si ei se uita la mine lung...si cand trebuie sa fac ceva important ma intreb oare ce-o spune harry potter sau ce-o zice lupul din scufita rosie? Glumesc. Ma intreb oare ce-o zice Blackthorne..evident...acum ma intreb ce bratara sa imi aleg pentru ca nu ma pot decide..sunt atat de multe si atat de frumoase..nu te minuna. stii ca am fuga de idei..dar lasa-ma sa aberez putin pentru ca e 5 dimineata, cafeaua e aburinda..eu nu am somn..si e liniste. nu exista zgomotul acela de fond..zumzaitul ala pe care il auzi dar pe care nu-l constientizezi..in casa e un mare gol de sunet..iar zgomotele sunt infundate...simturile imi sunt ascutite..aud mai bine..vad mai bine..vai bunicuto dar ce gura mare ai :))))

azi e luni...inca o tigara..inca una...iar vecinul de vizavi doarme bustean..lumina la el e stinsa si nu pot sa-l mai spionez...cineva isi rade acum in barba..adevarul e ca in ultima perioada am si uitat de el..de vecin...l-am mai zarit prin casa ..dar afara e frig si in casa e frig si el e incotosmanat pana-n gat si..vreau sa vina mai repede vara ca sa se dezbrace din nou vecinul meu cu par lung..cred ca se simte tare parasit si stingher..in the morning..uite alta obsesie de ora 5 si 20! vai..oare cu ce sa ma mai imbrac azi? ma deprim. gata. m-am deprimat...ah doamne te rog daca existi ...fa ca materialul de azi sa fie usor...si radu sa tifeteze repede si sa nu ma bodogane..si sa fac pagina cu jan...si alina sa ne inece cu un os...da! cu un os mare!!! si sa primesc pozucile de la copacei...DS, stiu ca am scris mult dar stiu ca tu esti rabdator si n-o sa te superi..ce m-as face eu fara tine? e cinci jumatate iar luminile din blocul de vizavi sunt stinse..privesc pe geam sa vad noaptea dar nu-mi vad decat propria reflexie...eu, cea de dincolo de geam e mirata...eu rad si-i fac in ciuda..s-a aprins prima lumina in blocul de vizavi!! a venit dimineata!!!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu