sâmbătă, 13 aprilie 2013

Dar noi cand ne mai certam???

Azi sunt din nou pe baricade pana la noua..ma rog..pana pe la opt jumate, poate noua fara un sfert. Ca am de gand sa-mi iau cat mai repede talpasita din red. Dar va fi o zi tare grea...pentru ca pana la ora 1 trebuie sa scriu un mat si sa mor ioooo daca stiu cum sa-l incep si ce dracu sa torn in el. Si mai e si de spread. 
dupa ora doua, trebuie sa incep altele..nu mai am nimic in spec dar macar am facut ieri shootingul...deci, azi este zi de scris. si de tocat marunt nervi. dar lasa, urmatoarele trei zile, adica pana luni, voi sta acasa. am ce face: fotografii pe strada, sa vad finala, sa ma duc la cantare...sunt atat de obosita incat imi vine sa ma intind pe jos si sa ma culc. sa dorm nene. iar concediul e abia in august...sper ca mai am benzina...sper ca n-o sa raman in mijlocul drumului ca magda...si sper ca portarul ala nebun sa se lege macar azi de mine...atata ii trebuie! io i-am spus magdei, dar nu vrea sa priceapa. cand vezi ca vine spre tine, opresti motorul, te dai repede jos din masina si o iei la fuga. eu, cel putin, asa voi face. si na! sa alerge dupa mine daca vrea!! si daca poate. asta cand sunt in toane bune. cand nu, il calc in picioare!!! 
cu magda, care parcheaza intotdeauna la linie, drept, frumos, are mereu cate ceva de impartit, cu mine, io, care parchez ca dracu, stramb si prost ca noaptea...cu mine nu are nimic. chiar ma saluta. hm..oare am fata de om nebun?? deja sunt invidioasa pe magda. adica, de mine de ce nu se leaga niciodata? huh? ce? eu nu lucrez acolo? sau are impresia ca magda e un om normal la cap iar eu o sarita de pe fix? daca nu ma alearga si pe mine, o sa ma duc eu la el, si o sa ma leg asa tam nesam..vad io ce motiv inventez. adica, cu mine de ce sa nu te certi? deci, eu nu insemn nimic? biineee...s-o fi speriat de levierul ala...mm..nu cred....poate de privirile mele de dusman..pentru ca de fiecare data cand trec pe langa casuta lui sau chiar pe langa el imi spun cu ciuda-n gand: hai spune ceva, orice, numai spune! hai da-te la mine ca am un chef nebun de cearta...hai ca de abia astept! haide..vino...numa sa vezi de ce sunt in stare...draci! ti-ai gasit! trece indiferent si saluta rece..fuck! 

bah, clar omultetzul asta are ceva cu mine..cateodata parchez mai stramb ca de obicei numai ca sa-l scot din minti. neahh..il doare la basca..clar, are ceva cu mine. nu ma suporta probabil....cred ca ma uraste...bine, nu numai magda are de-a face cu mosu..mai sunt si alte colege...numai eu nu..hai ma..arat chiar asa de nasol??? ca ma gandesc ca, daca le alearga prin parcare, le place nu? pe mine nu ma place. nu sunt genul mosului. clar..ce trebuie sa fac ca sa-l scot din sarite? ca sa ma pot certa si io cu el, nervoasa fiind, venita de pe drum...sa ma descarc...huh? sa trag pe mine fuste scurte???? bai si cata nevoie am cateodata de-o cearta din asta ...vreau sa ma cert cu tine! vreau sa te legi de mine ca sa am motiv sa te calc in picioare!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu