sâmbătă, 13 aprilie 2013

Cu chilotei sau fara?

Ieri ma apucase asa din senin, in timp ce ieseam de la metrou, sa-mi cumpar niste reviste pentru femei. Nu am avut un motiv anume pentru ca nu ma incadrez in target. De gatit, gatesc o data pe an, gravida nu sunt, plozi nu voi face in viitorul apropiat, de varice si osteoporoza sper sa ma fereasca dumnezeu...ce-ar mai ramane interesant? Capitolul moda? Nici aici nu stau prea bine, desi am auzit eu ca blugii nu se demodeaza niciodata. Nu stiu, pur si simplu cred ca eram doar curioasa ce se mai debiteaza in domeniu..aaa..si pozele..imi plac pozele...agentiile sa traiasca! In rest, fituicile mi se par sterpe, fara sare si piper, cuminti, banale. Intotdeauna m-am intrebat - daca-i spune revista pentru femei..de ce dracu nu apar acolo, in fotografii, si barbati goi? Ca in revistele pentru barbati e plin de femei goale!! In fine, asta este o dilema personala, nu vreau sa intru in amanunte...barbati goi am unde sa vad, asta nu ar fi o problema...dar..daca e revista pentru femei de ce nu se scriu materiale despre vibratoare, de exemplu? Ce? Te pomenesti ca femeile nu se masturbeaza? De ce ne baga astia pe gat cozonaci, retete, diete..cacaturi pe care oricum orice femeie le face la un moment dat. Ca toate gatim (eu o data pe an, cum am mai spus), cu toate tinem regim...deci, sa ne dea ceva ce nu facem in mod obisnuit, niste idei noi, trucuri, ponturi care nu ne-au dat prin cap inca..Neahh...Aceleasi bazaconii care te fac, cu timpul, cea mai priceputa gospodina si cea mai statuta femeie de casa. In fine, trecand peste toate astea, m-am dus la chiosc si am aruncat o privire pe taraba. Unica, Lumea femeilor, Ioana. Le vreau pe toate! 
- Buna ziua. Va rog, vreau si eu Unica, Lumea Femeilor si Ioana. 
Vanzatoarea se uita la mine pe sub ochelari. 
- Pe toate? 
- Nu. doar una din fiecare, daca se poate.... 
- A..deci pe toate. 
Imi intinde Ioana, Lumea si apoi iar ma priveste pe sub lentile. Parca uitase cum se numeste cea de-a treia. 
- Cu chilotei sau fara? o aud intrebandu-ma si facandu-mi cu ochiul. 
- Ng..ng...poftim??? 
- V-am intrebat daca vreti cu chilotei sau fara? 
Aoleu...ma uitam perpelxa la femeie, aia la fel de perplexa la mine..ma simteam ca-ntr-un film stupid cu prosti si aveam eu asa o vaga senzatie ca eu eram eroul principal...Ma gandeam ca..ce dracu...iarna cel putin, normal ca port chiloti pe mine... 
- Va place pe negru sau pe rosu? 
In spatele meu se facuse coada. barbati care voiau sa-si cumpere tigari si ziare. 
Nu numai ca nu pricepeam o boaba, dar nu ma puteam hotari nici asupra culorii...adica...rosu...nu am purtat niciodata lenjerie rosie si nici nu voi purta asa ceva..negru da, la greu dar...sa fie la set..adica... 
- Pai cum adica? 
- Pai ce culoare purati dumneavoastra de obicei? 
Asta e nebuna..vrea sa-i spun de fata cu toti mitocanii astia din spatele meu ce culoare au chilotii mei???? Si de ce vrea una ca asta?? Ce dracu vrea de la mine? 
- Doamna, vreau revista... 
- Pai v-ati hatarat la culoare? 
Femeia isi pierde rabdarea si-mi intinde Unica. Revista avea insert - o pereche de chiloti!! 
- Aaaaa.... 
- Nu sunt draguti? Cred ca va vin...spuse cu un zambet mieros si ma masura din cap pana-n picioare. 
Coada din spatele meu incepuse sa se fosgaie amenintator. Le simteam alora respiratia in ceafa. Clocoteau de nervi. iar eu de prostie...cum dracu am putut uita inserturile alea jenante pe care le folosesc revistele ca sa vanda marfa de pe tarabe tuturor pitipoancelor idioate din cartier? ca cine dracu normal la cap ar purta chiloti - insert??? Se pare ca eu, din moment ce vanzatoarea incerca sa ma convinga sa aleg o culoare. 
- Da hotaraste-te o data!!!! Ori rosu, ori negru! Cu sau fara chiloti tot dracu ala e! Numai hotaraste-te o data!!!! Doamna, ii ia pe aia negri! Va spun eu, am horatat! racneste un tip din spatele meu care se repezi si insfaca revista. Apoi mi-o tranti in brate. 
Sa lesin. Imi venea sa sar la bataie, sa o iau la fuga de rusine...sa...sa....fuck! 
Bai, nici acum nu m-am hotarat daca vreau pe rosu sau pe negru. si sper din tot sufletul sa nu ma mai intalnesc niciodata cu individul ala pe la metrou. Oricum, pe la chioscul ala nu voi mai trece multa vreme de acum incolo....Si stii ceva? Baiatu chiar avea drepate...ori pe rosu, ori pe negru, ori cu ei, ori fara...tot un drac..pentru ca i-am desfacut din punga si..imi sunt uriasi!!! La dracu cu inserturile! Stiam eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu