sâmbătă, 13 aprilie 2013

"Copile"

Azi m-ai sarutat pe frunte..un sarut care o sa ma urmareasca multa vreme de acum incolo…un sarut la care nu m-as fi asteptat niciodata..nu din partea ta cel putin…si cateva cuvinte atat de dureroase dar spuse cu o asa seninatate..atat de firesc, de normal..de parca nu vorbeau despre tine ci despre altcineva ..necunoscut. 

L-am evitat multa vreme si l-am ocolit pentru ca sufeream prea tare ca sa pot da ochii cu el..de fiecare data cand ii simteam prezenta preferam sa fug, sa ma ascund..s-o iau de nebuna prin redactie numai sa nu-I aud vocea, sa nu-I simt cum se duce...Te rog, ramai…te rog , ramai…te rog mai ramai putin… 

Dar azi m-a luat prin surprindere. Eram la birou, cu castile in urechi, ascultam muzica si scriam. Si m-am trezit invartita cu scaunul, pironita in fata lui, luata in brate si sarutata pe frunte. 

Mainile iti sunt atat de albe, atat de translucide..atat de transparente..atat de..albe..si ai slabit atat de mult.iar ochii tai odata albastri sunt cenusii si infundati in orbite acum..iar tu esti mai batran, mai ridat si mai obosit..nu a mai ramas nimic din barbatul pe care il cunosteam..iar vocea ti-e mormaita si vorbele de neinteles...plang si rad in hohote..imi amintesc de glumele tale care ma enervau la culme, care ma faceau sa spumeg si sa fac istericale… iar apoi sa rad si sa te iert..lasa-ma sa-mi aduc aminte de tine asa..nebun, frumos, vesel..acum esti o epava care sta sa se scufunde..dar se scufunda in mine, iar eu urlu de durere si tu imi zambesti si-mi vorbesti domol..si parca imi spui sa nu-mi fie frica..si-mi spuneai “copile”…si erai fericit si-mi spuneai ca esti fericit pentru ca eu sunt fericita.. 

Si-mi amintesc de ziua in care ai venit la mine si..mai tii minte??? Am pus la spalat in ziua aceea 5 masini cu haine.. :) pe care m-ai ajutat sa le pictez..sa le colorez cu carioca...sa le patez cu cerneala.. :) si am stat la taclale in fata unor cafele aburinde asteptand ca doi idioti sa isi termine masina treaba...pentru a incarca din nou alte haine..pe care m-ai ajutat din nou sa le patez cu sos, pix, cerneala, carioca...Si te-ai jucat facandu-mi fotografii cu ursul meu mare de plus...iar cafelele s-au racit dar noi...noi deveneam prieteni... 

Maine imi va fi mai bine..sigur imi va fi…trebuie sa-mi fie..Eu nu sunt o plangacioasa…Eu nu sunt o plangacioasa….nu sunt…eu sunt....Maine ma duc sa vad luminitele de Craciun din Sun Plaza..ar trebui sa ajung la 6.00 acolo dar Corina o sa inteleaga daca o sa intarzii…o sa socializez cu piariste…o sa ma bucur de braduti si o sa-mi treaca toate relele..Iar apoi ma duc sa-mi cumpar o pereche de manusi…si margele…si inca un lac de unghii..si o sa-mi iau si o ciocolata mare si bomboane si…si..o sa ma simt mai bine..o sa-ti ingrop amintirea in dulciuri si dulcegarii ieftine…vulgare..in sampanie si zambete mincinoase…in globuri, beteala si muzica..multa muzica…si o sa incerc sa ajung acasa cat mai tarziu cu putinta..sa nu simt cum ma strang peretii, cum ma sugruma, cum mi se prabusesc in suflet… 

Iar cand tu o sa pleci, eu o sa fug din nou si pentru totdeauna.. Azi m-ai sarutat pe frunte..un sarut care o sa ma urmareasca multa vreme de acum incolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu