sâmbătă, 13 aprilie 2013

Cine sunt si ce-am facut...

Am adormit sub stele 
Am condus masina cu viteza tinand, pentru cateva secunde, ochii strans..inchisi 
Mi-am inchis telefonul o saptamana 
M-am catarat in copaci 
Am facut dragoste pe plaja 
Am facut balonase de sapun 
Am plantat un copac 
M-am indragostit pana peste urechi 
Am dansat toata noaptea 
Am invatat sa patinez 
Am invatat sa merg cu bicicleta 
Am invatat sa lucrez in wordpress platforma pentru siteuri, nu bloguri 
Ma iubesc 
Am facut dragoste in baia unui restaurant 
Am facut dragoste in lift 
Am facut dragoste in masina 
Am facut dragoste in parc 
Am facut dragoste in mare 
Am facut dragoste pe jos, pe sus si pe pereti 
Mi-am petrecut o zi intreaga citind 
Am fumat narghilea 
Am fumat 
Mi-am facut propriul site 
Mi-am facut propriul blog 
Am calarit un cal alb 
Am luat un autograf de la o vedeta 
Am facut globuri din boabe de cafea si lumanari parfumate pe care le-am vandut 
Mi-a murit cineva drag 
Am facut baie in mare imbracata 
Am facut baie in mare goala 
Am facut baie in mare noaptea 
Am facut baie in mare pe ploaie 
Mi-am schimbat radical infatisarea 
Mi-am cumparat haine scumpe 
Am confectionat margele si cercei 
Am mers la nudisti 
Am facut dragoste cu un necunoscut 
Am alergat prin balti pe timp de furtuna 
Am ajuns apoi la spitalul de urgenta 
M-a lovit o masina si am ajuns apoi la spitalul de urgenta 
M-am indragostit de un necunoscut 
Am vazut o cometa 
Am vazut o eclipsa de luna 
Am un dihor 
Am avut pisici 
Am mers pe balustrada blocului 
Am furat o pereche de sosete dintr-un magazin 
Am cantat in gura mare pe strazi 
Am dansat pe strazi 
Am salvat o albina de la inec 
Am facut un barbat sa planga 
Am o colectie de pietre si de scoici 
Am mers intr-un oras necunoscut si m-am pierdut pe strazi in singuratate....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu