sâmbătă, 13 aprilie 2013

Baga-te-as in blog!

Tocmai ce m-am intors din vama...si tocmai ce-am dat peste primii manelari de Bucuresti pe care i-am vazut iesiti la iarba verde, adica in curtea din fata blocului, la o samanta, un mic si-un pet de bere...azi toata ziua mi-au latrat manelele in cap...adi minune ala mic si negru de rasufla greu...dar sa-ti explic mai pe-ndelete imaginea, ca nu vezi chiar tot si, mai ales, nu auzi nimic.iti spune fata..baietii si-au adus scaunele, paturica, gratarelu si s-au postat ca niste adevarati smecheri de cartier exact pe spatiul verde..bine...ar fi trebuit sa fie verde, e doar batatorit si pamantiu, semne ale altor peripluri din acelasi registru. Masinile. doua la numar, cu usile cascate larg inspre strada , duduie in basii lui adita. care behaie de la ora 1, de cand am ajuns acasa..pana acum. si va continua pana cine stie cand in noapte. sper sa nu le dea prin cap sa faca si-un foc de tabara...am ajuns franta acasa si-mi propusesem sa dorm pana diseara. lucru ce s-a si intamplat, dar pe ritmuri de manele...bai, am ascultat aceeasi piesa la nesfarsit, cred ca cel putin o ora...cum se termina, cum o puneau din nou, si mai tare manca-ti-as!!!asa, sa se auda si sa se vada in tot cartierul cum se distreaza ei. si am ascultata atat de mult incat am invatat refrenul pe dinafara. acu nu mai pot sa mi-l scot din cap...vrei sa stii cum suna? Nu? E, ghinion! o sa-ti spun oricum, ca simt nevoia sa ma razbun pe cineva. Deci, asculta aici: 
Nu pot sa cred, nu pot sa cred ca te voi pierde...si ma conving cand ochiul vede 
N-am sa ma iau nici dupa vorba altuia 
Ca ai pe altcineva...ooooo... (!!!!!!!!!) 
Cam asa spune si tot cam asa suna. Bai, canta micutul ala de sparge boxele...plange, isi taie venele, se jeleste, se-nfurie, vrea sa se razbune, ii cresc coaiele si apoi iar se dezumfla in spasme si sughituri de boceala...unde esti? unde esti? aici bah, sus, la 4, incerc sa dorm baga-te-as in....blog sa te bag!!!! ca nu mai rezist nervos... 

as fi vrut sa-ti povestesc despre vama, despre cum ne-am intors dimineata mancand pamantul, gonind spre spitalul de urgenta din bucuresti....despre alex si rares cu care am impartit pe plaja, sub un mare clar de luna un joint facut la gura focului, povesti si amintiri, apoi vise si abereli sau aberatii...si iar despre bogdan caruia i s-a desprins din nou plamanul. fuck! sau i s-a rupt, cum vrei...cum sa ti se rupa plamanul mah??? e, uite ca se poate! si numai bogdan putea s-o pateasca..voiam sa-ti povestesc despre fumuri si hasis, muzica, focuri pe plaja, bere si vodka..asa ajung sa vorbesc despre manele...cred ca am ascultat azi tota discografia lu copilu...pe bune..ia mai asculta : 
am o presimtire 
nu stiu ce-i cu mine... 
te iubesc, te doresc...impusca-te-as!!! tara de tigani ce suntem...las ca nici cu vama nu mi-e rusine...cate piti pe tocuri, in fuste scurte de blugi, machiaate, rujate si impopotonate nu am vazut...cati cocalari in trening cu dungi, cu un crac de la pantalon suflecat...cu ochelari de soare gen ochi de pisica...cu cruci la gat si lanturi pe la maini...toti la bustul gol si tatuati cu insemne chinezesti...cate taranci...in fine..nu ma mai plang, stiam ca asa va fi, deci...asta e...nu m-am enervat, sa zicem ca am incercat sa ma amuz.. 

in rest, motoare turate la maximum, bere-n suvoaie, o masina impotmolita in nisipul din fata stufului...muzica la greu...si-o scena imensa ridicata inspre roata unde ziua se organizase un concurs de dans...ca sa mananca si gura cocalarilor ceva dixtratie...nu stiu daca ma mai duc la anul...astia de jos vad ca au oprit muzica, probabil schimba doar caseta de la harb...singurul moment cu adevarat fain a fost la pescari unde am mancat peste cu mana, am baut un nectar de piersica de la bulgari si am incercat sa uit ca traiesc in romania. dar, una peste alta, gasca si cunoscutii pe care i-am intalnit pe acolo, cu care am impartit si plaja, si mese la carciumi si buda din camera au inclinat balanta in favoarea unui uichend sa zicem..cat de cat reusit...bine, dimineata la ora opt ne-au dat scularea..lui bogdan i se rupsese plamanul ,deci urgent fuga spre bucuresti...am aflat ca l-au internat din nou...nasol..ce sa zic..sper sa fie bine...iar acum mi-e o foame de mor si mi-o dreg cu ceva bere ca frigiderul e gol, bate vantul. am facut comanda de ceva mancare...si de abia astept sa vad 21 de grame. filmu. cica e pe la noua.. 


si-am adormit bustean, de-a curmezisul patului gandind ca o sa vad filmul cu alta ocazie, alta data...cine stie cand..candva..ca doar nu au intrat zilele-n sac...nu-i asa? si las ca mi-l povesteste magda maine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu