sâmbătă, 13 aprilie 2013

Am infrant!!!!

Normal ca am vazut meciul...a fost singurul meci din viata mea la care as fi cumparat bilete stand la coada si de la 5 dimineata daca ar fi trebuit...n-a fost sa fie...in Bucuresti, biletele s-au epuizat inainte de a fi scoase la vanzare. Cred ca am mai scris pe undeva asta, dar nu-mi aduc aminte unde...nici nu mai conteaza...am injurat ca tot romanul printre dinti si m-am pregatit cu multe beri pentru acasa. Nu-i nimic. Il vad la teveu...asta e...ma resemnez..in cacatul asta de tara nu poti face altceva decat sa urli la luna, iar apoi sa te impaci cu ideea ca nu te aude nimeni. 
Frumos meci...am si gafat pe ici pe colo dar...a fost frumos. Normal ca in momentele alea, cand deja totul era pierdut, m-am suparat, imi venea sa plang..asa suntem noi ma..romanii nu au avut niciodata mentalitate de invingatori..nici in sport, nici nicaieri...romanii sunt complexati, stiu dinainte ca sunt mai slabi, mai prosti, stiu dinainte ca nu au nici o sansa. Si suntem sinceri. Prosti de sinceri...Dupa bataia pe care ne-am luat-o in tur, una dintre fete a spus ca au avut emotii, le-a fost frica...nu au mai jucat niciodata la un asemenea nivel si...si s-au cacat pe ele, asta au facut...Macar au recunoscut. Dar asa ceva nu spui niciodata. Niciodata! Nici o clipa nu trebuie sa-ti arati adevaratele emotii si trairi, pentru ca devii vulnerabil in fata celor din jur. O astfel de sinceritate se declara poate pe terenul din curtea scolii. Deci, pe langa cele 7 goluri primite, au mai plecat la drum cu un handicap: propria lor neputinta, spaima si neincredere. iar dusmanul, bineinteles, a profitat din plin si... a invins din nou... 
Si iar ne-am facut de rasul Europei.. nu ma refer la joc, pentru ca meciul a fost frumos...jos palaria! ma refer la organizarea tipic romaneasca...de genul sa ne bagam si azi picioarele. 
Tabela de marcaj se strica, meciul se joaca pe cronometru....este INCREDIBIL!!!! Intr-o finala a ligii campionilor ti se strica tabela de marcaj!!!!! Rusine! Mi-e rusine ca sunt roman....daca s-ar fi intamplat asa ceva la danezi, cred ca ministrul sporturilor sau ce dracu au ei acolo si-ar fi dat demisia...poate exagerez dar asa ceva nu credeam ca se poate intampla vreodata..nicaieri!! gafa tipic romaneasca...a iesit scandal, si pe buna dreptate. eu imi retrageam echipa de pe teren...nici nu stateam la discutii. In fine, trec de momentul asta pana nu mi se face greata de tot...Ajungem la o pauza in care apar majoretele...dans, topaiala, pampoane sau cum naiba s-or numi...alea erau in mijloc...cele doua echipe intr-o parte a terenului. arbitru fuliera, meciul se reia. CU TOT CU MAJORETE PE TEREN!!!!! Alea isi faceau linistite numarul, fara sa vada ca reincepuse meciul. Cum e ma posibil asa ceva? asta nu a fost organizare, asta a fost o bataie de joc cum numai la romani se intampla...ca sa iasa cadanele de pe teren, arbitrul a oprit meciul si le-a dat pe alea afara!! Fuck! 
Pe langa toate astea, sala a fost un adevarat cuptor, o sauna. Fara aer conditionat, meciul s-a jucat ca pe carbuni incinsi...iar la sfasit, dincolo de orice speranta, traind agonia ultimelor secunde, ne-am primit rasplata. URAA!!! Suntem vicecampioni europeni! Ne multumim si cu locul doi in europa. Prea ne-am saturat sa fim mereu pe locul intai la furturi, talharii si cersetori....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu