sâmbătă, 13 aprilie 2013

Alalta-vara

"http://www.youtube.com/watch?v=GzdeH6MaNVI http://www.youtube.com/watch?v=n8OSWe82rsk 
asta am ascultat la ora sapte dimineata.. ca s-o tin in ritmul asta toata ziua...si toata noaptea hihi..am schimbat de ceva vreme registrul...noua mea obsesie...ca tot imi venea mie aseara sa rup, sa sparg, sa zbier si sa dansez pe mese Dorinache, sper ca nu ti-a venit rau in masina asta noapte (prea tare) si scuze ca voiam sa le las acasa la mine nu ar fi fost nici o problema, iti chemam un taxi dar m-as fi simtit vinovata ca nu te mai intalneai cu iubi...si bine ca pana la urma ai coborat, ca imediat dupa era sa intre o masina in mine, ne-am fi imbratisat si iubit apoi cu o patima nebuna dar, cum nu sunt exibitionista...m-am gandit s-o las pentru niciodata... si nu as fi vrut sa fii de fata..asta a fost asa ca sa se inchida cercul, ca dimineata am intrat eu intr-unul... l-am salutat asa..din mers ca sunt prietenoasa in trafic da cred ca l-am invatzat minte sa stea data viitoare pe banda lui..ce? credea ca i-a luat ma-sa strada? pai, bai si mie mi-a luat mama strada asa ca..vrei, nu vrei, trebuie s-o impartim... ca daca nu... ora 20.29 abia ce am ajuns acasa...ma doare capul de mor, se invarte pamantul cu mine, nu ma mai tin pe picioare..sunt franta de oboseala...plecarea asta mi-a stors toata energia...dar m-am intors acasa cu bratele pline de flori si de plante, cu cateva boabe de fasole uriasa dar si cu gandul ca am avut o ocazie unica si am ratat-o...sa ma arunc, sa ma tavalesc in fan...nu am facut-o...nu-mi pare rau..desi tanjeam dupa asa ceva...am stat si am privit indelung capita din podul casei fara sa ma pot clinti din loc...imi doream enorm sa las totul deoparte si sa ma arunc asa..cu ochii inchisi stiind de la inceput, fara nici un dubiu, ca voi cadea pe moale..si, cu toate astea..am ramas pironita locului, respirand doar aerul umed care, pentru o secunda, ma ametzise de placere, imi luase mintile... cateodata, simt ca nu am voie sa ating ceea ce-mi doresc pentru ca l-as distruge..asta am simtit..ca, daca m-as fi odihnit o clipa doar, i-as fi distrus misterul...apoi, nu ar mai fi avut nici un farmec..odata ce ti-ai implinit un vis..nu-l mai apreciezi la adevarata lui valoare..asa cum apreciai odata dorinta de a-l implini...devine pamantesc, uman, fad...usor de cucerit, devine simplu, dureros de posibil..iar visul moare ingropat in realitate...daca mi-as putea indeplini toate dorintele, arunci la ce as mai putea visa? la nimic. si nici nu mi-as mai dori nimic, stiind clar ca voi obtine oricum...si cum sa traiesc fara sa-mi doresc nimic? cum sa ma impac cu mine fara vise? prefer sa nu am niciodata totul, sa ma zbat o viata intreaga incercand sa-l ating...decat sa il am si peste numai o clipa sa dispara, sa fie ca si cum nici nu ar fi fost...sunt lucruri la care e bine doar sa visezi pentru a putea trai la maximum...daca le-ai obtinut, daca le-ai atins...dispare scopul esential...dorinta, lupta, inversunarea, misterul, povestea...dispare indarjirea zilei de maine, zbaterea, visul...dispari tu cu totul...nu vreau sa te cuceresc, nu vreau sa fii a mea sau al meu ca sa pot visa si maine la tine...si mereu... nu stiu ce m-a apucat sa scriu toate astea...asa mi-a venit...probabil pentru ca acea capitza de fan mi-a trezit amintiri crancen de vii, pe care le-am crezut ingropate, date uitarii...maine le voi uita probabil din nou..cine stie cand si daca imi voi mai aminti vreodata...dar asa traiesc...traiesc visand la ceva...pana in momentul in care simt ca-l pot atinge..daca il ating moare...si nu pot sa-mi ucid visele...poate pentru ca nu mai am puterea sa-mi confectionez altele...cel putin nu acum...nu vreau sa ucid si bruma de fericire care mi-a mai ramas....prefer sa privesc totul de departe, fara sa intind mana si sa smulg din radacini...pentru ca apoi dorinta s-ar murdari, s-ar transforma in orgoliul clipei de glorie...o mizerie umana...nu vreau sa am, nu vreau sa castig asa...cand pretuiesc foarte mult ceva...prefer sa-l am in starea lui incipienta decat sa-l bifez pe lista cuceririlor de-o clipa....mi-ar ramane sufletul prea gol...sa stai sa tanjesti dupa un lucru stiind clar ca daca il vei obtine il vei distruge... "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu