sâmbătă, 13 aprilie 2013

Ajutor!!!

Astazi nu am mancat nimic, am baut doua cani uriase cu cafea, am fumat un pachet de tigari si m-am initiat in medicina cuantica. Acum tremur din toate incheieturile, imi clantane dintii in gura, am palpitatii si ma ustura ochii. Ma documentez de cel putin 8 ore, am uitat sa dau de mancare la dihor dar, in schimb, am adunat teancuri de hartzoage si zeci de linkuri. Culmea, am ajuns si pe youtube, pe bloguri, forumuri si site-uri de specialitate. Acum am trecut pe bere. Si am deschis al doilea pachet de tigari. Sper ca energiile universale si astrele sa ma protejeze. Oricum, ar fi indicat sa ma opreasca cineva pentru ca in ritmul asta sigur ma va prinde dimineata!!! E clar ca am nevoie de o holograma energetica. Sa mi-o pun la mana, la picior, la gat sau in cap. Ajutor!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu