luni, 25 martie 2013

Pe tine cine te iubeste?

- Cer atat de putine lucruri....sa nu fiu mintita, sa nu fiu folosita ca o unealta in scopuri mai mult sau mai putin mizere...fii sincer si corect...respecta-ma pe mine ca om...pentru ca de fapt, fiind sincer si corect cu ceilalti esti, de fapt, cu tine insuti...sau insati...

- Wowwwww....


-Iti cer sa ma privesti in ochi atunci cand imi vorbesti. Privirea unui om spune totul. Ne controlam zi de zi vorbele, gesturile, dar privirile de foarte multe ori ne tradeaza. Imi plac oamenii care zambesc, oamenii care rad, oamenii deschisi, oamenii care se bucura....imi plac oamenii care atunci cand gresesc isi cer iertare, oamenii fermi, oamenii convinsi, oamenii responsabili...onesti.

- Si mie imi plac oamenii astia..si lui ii plac oamenii astia..si lor  va plac...Dar noi, noi suntem mereu asa? Asa cum ne place sa vedem la altii? Noi zambim mereu? Suntem mereu fermi, responsabili si onesti? De ce le cerem altora ceea ce noi insine, uneori, nu putem oferi in schimb?


- Admir curajul si nebunia. Iti iubesc curajul si nebunia pana la capat si inapoi. Imi plac oamenii destepti care sunt atat de destepti incat stiu ca sunt destepti si nu fac nici un caz pe tema asta. Dimpotriva. Imi plac oamenii misteriosi care ma lasa sa-i descopar eu, nu care se descopera ei si asteapta sa fie laudati sau asteapta sa impresioneze.

- Dar tu, tu esti asa cum iti place sa vezi la altii?

- Imi plac oamenii pasionali, vulcanici, oamenii care au o personalitate puternica...ma intriga si-mi place...imi place sa ma lupt cu ei...e o lupta atat de dulce...sa tii un armasar in frau...dar sa nu-l imbalnzesti niciodata....imi plac oamenii care nu sunt obtuzi in gandire, care nu sunt incapatanati in idiotenie...care isi accepta erorile si le corecteaza in felul lor nu in felul in care le spui tu s-o faca...care au onestitatea, fata de ei insisi, sa recunoasca atunci cand au gresit...

- Dar tu...tu ai fost mereu libera in gandire? Nu ai fost niciodata obtuza, limitata? De ce le ceri altora sa fie cum nu esti tu insati?

- Urasc oamenii care nu stiu ce vor, lasitatea, frica, oamenii slabi care se balacesc in mocirla cu buna stiinta..urasc oamenii indecisi, oscilanti ...oamenii care nu-si pot controla sentimentele pentru ca ele le sunt atat de vagi incat nici ei nu stiu ce simt si cat simt si pentru cine simt....

- Tu ai stiut mereu ce vrei? Ceri altora lucruri de care tu nu esti, de fapt, capabila...ti-ai controlat vreodata sentimentele? Ai stiut tu vreodata exact ce simti..pentru cine si cat simti? si de ce?

- Imi plac oamenii copii care nu au uitat sa se bucure, care nu au uitat sa se joace. Care au pastrat in sufletul lor puritatea copilului de odinioara...care fac nazbatii si se bucura in timp ce toti ceilalti din jur ridica grav din sprancene...Urasc vulgaritatea si frivolitatea...

- Ai fost de atatea ori vulgara si frivola....

- Dar stiu ca toti ajungem la un punct in care suntem fie vulgari, fie frivoli...Urasc nepasarea si ignoranta...O gandire libera, fara prejudecati, o gandire care sparge reguli si limite si principii ...iubesc oamenii cerebrali ..oamenii care tac atunci cand trebuie sa asculte...

- Tu vorbesti atat de mult....

.....care vorbesc doar atunci cand stiu ca au cui si pentru cine..iubesc oamenii astia....Cer atat de putine lucruri...

- Ceri altora ce nu poti oferi, de fapt, tu...Si ceri extrem de mult...Viata este un schimb de idei, de ganduri, de frumos, de urat de bine si de rau....Le ceri asta ca sa-i poti iubi....Si iubindu-i pe ei, te simti tu insati implinita....Te hranesti cu sufletele lor pentru ca tie nu ti-a mai ramas nimic in suflet...seva s-a uscat si incepi, flamanda, s-o cauti pe a altora....Le ceri asta ca sa-i poti iubi...Spune-mi..pe tine cine te iubeste?

- Sunt un om rau?

- Nu..esti doar un om si invata sa cauti in jur oameni nu fantasme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu