sâmbătă, 23 martie 2013

Galop - sunt un om mare

Unde mi-e un papuc? L-a ascuns Taz sub pat....Apleaca-te...pipaie cu mana, baga capul, priveste..e la dracu...intinde-te pe jos..scotoceste..l-am gasit...ma ridic...ma lovesc de piciorul scaunului....alt cucui. Dus. Apa prea rece..apa prea fierbinte...cand totul e potrivit, suna telefonul...la dracu...nu raspund...Nu am prosop..unde dracu e prosopul??? Ies uda...stropesc toata casa..mi-e un frig de-mi vine sa lesin dar imi iau prosop...Ma machiez...imi cade pensula in chiuveta..ma manjesc pe ochi cu rimel..o iau de la capt...un ochi e machiat prea puternic altul aproape deloc....Fug la bucatarie..Taz, scularea! Ala micu ma priveste cu ochii mijiti...Imi pun de cafea. Taz da-te jos! Nu acolo! Dihorul s-a urcat pe cusca, de pe cusca pe scaun, de pe scaun pe dulap si direct la cosul cu stafide...Am mainile ude pentru ca intre timp ii pregatesc de mancare, iar carnea trebuie incalzita in apa calda. De aia! Ca sa nu faci rosu in gat! Ce te uiti asa la mine? Da-te jos!! Mai, tu n-auzi?? Lasa-l! O sa-ti cada in cap si-o sa-ti spargi capul! Taz! Las ca vezi tu!!!! Treci! Ghiveciul cade...tazucu bombane bucuros...gresia se umple cu pamant, iar mie imi vine sa urlu. Cu mainile ude iau dihorul de pe dulap dar suna interfonul...da-l in ma-sa ...lasa-l sa sune...Hai treci si lasa-ma..unde-i bila? Pufosu se duce sa caute bila..dar se intoarce cu un capac de cola...intre timp adun pamantul...taz ma trage de papuci...pe unul reuseste sa mi-l fure din picior si fuge cu el in camera...raman desculta pe gresie....apa fierbe in ibric...gunoierii imi urla sub geam....Cu ce dracu ma imbrac azi? Intru pe net. Vad 6 mii de spamuri..mi se face rau..cafeaua e colocotita si aburinda..ma frig la limba pentru ca sunt hapsana...tare hapsana mai sunt...deschid mailul...programatorul imi urla din mesaje...trecem pe alt server...sa ma ia dracu! intru pe facebook...iubirea adevarata nu moare niciodata.. zeci de cereri pentru jocuri....catavencii...kamikaze...times new roman...mesaje private la care nu raspund....muzica...ra ra riot..dance with me!! taz, hai sa dansam!! Zbantuiala..inca o zbantuiala...gafaieli...Cu ce dracu ma imbrac azi? Cineva suna la usa..da-l in ma-sa sa sune...eu dansez...vai..trebuie sa platesc lumina....vai..am intarziat cu telefonul..mesaj..daca nu platesti ti-l inchidem!!! Nu stiu cat e ceasul..nu stiu in ce zi suntem...nu stiu cu ce sa ma imbrac...rascolesc dulapul si nu-mi place nimic...dar aleg ceva...cu cinci minute inainte de a iesi pe usa ma razgandesc...apoi alerg de nebuna pe strazi ca uite iar am intarziat la job!!! imi cumpar o gogoasa, o mananc pe drum...apoi ma intorc la petrini...cred ca petrini ar fi singurul barbat langa care as cersi sa stau...ma fascineaza..ma uluieste...ma face sa-l iubesc dincolo de limitele normalului si firescului..langa el ma simt ca intr-un carusel nebun care nu se mai opreste dar din care nu-mi doresc sa cobor....

Ce dam azi? Dam pe dracu!!! In tramvai babuta care vinde pixuri..pixiri...pixiri..un leu doo..pixiri..pixiri....in metrou ma gandesc la subiecte. Citesc cu coada ochiului ziarul vecinului. Mai aflu ce s-a intamplat ca la job nu am timp....Petrini e un bou...gandeste prea mult...iubirea te face cretin..te indobitoceste...nu mai esti om...de ce dracu trebuie sa iubim? te transforma intr-un idiot.. M-am indragostit de Petrini...pe de alta parte il cam asociez cu un fost iubit de-al meu - cosmarul - si parca nu-l mai iubesc atat de mult..dar mi-l imaginez pe petrini asa ...sub forma barbatului ideal pentru mine..mi-l imaginez fizic...imi place...ma indragostesc si mai tare...trenul stationeaza doua minute..sunt in intarziere..incep sa ma foiesc..ma agit..imi vine sa urlu...un individ se uita fix la mine...poate dorme, imi spun...imi intind picioarele...cineva se impiedica de ele..pipera..o iau la fuga pe scari...apoi la fuga pana la job...mi-e cald de mor....si incepe o noua

zi....sumar...machete...texte...titluri...cauta fotografii..da-le la facut...cine face pagina? ralu...cine face poze? azi raducu face poze!!! Nu am timp sa mananc, nu am timp nici sa beau apa, tigarile le fumez pe jumate...se schimba subiectul...asta e trantit in spec si hai s-o luam de la capat!!!! site-ul...ce dracu pun poe site?? arunc acolo ceva la nimereala...andrei ma face sa rad...si rad in hohote..si rad cu lacrimi ..si el rade...si radem ca doi nebuni printre machete rascolite...si texte fara diacritice...acasa frigiderul e gol...dance with me!! dance with me!!! pe drum in fata mea cladirea Sky Tower imi face cu ochiul in mii de luminite roz, verzi, albastre...o iubesc...mi-e draga...imi zambeste...vreau acolo sus...ma iei? ma urci? ma urci sus de tot sus? sus....ia-ma in brate si urca-ma!!!! un caine imi face cu ochiul..un barbat ranjeste..o femeie ofteaza ...un pusti e pierdut in ganduri...ai iubit vreodata? da..si involuntar imi aduc aminte doar de iubirile care m-au facut sa sufar...celelalte sunt asa...banale...exista iubire banala? nu....iubirea mea ma ridica de la pamant, imi zburataceste fluturi in stomac..imi usuca gura si buzele si ochii, ma face sa merg impleticit pe strazi...sa cant si sa dansez pe strazi...iubirea mea ma transforma dintr-o masa amorfa intr-un corp care vibreaza si traieste...care e starea naturala a omului? care e starea mea naturala? afara ploua si mi s-a lipit parul de fata si de frunte...apoi imi vine in ochi si sa scoate din minti...imi frig ochii...pe obraji simt picaturi....or fi lacrimi sau doar ploaie? Zambesc...o sa fie bine...o sa fie bine..si ma iau in brate, si ma mangai, si ma culcusesc in mine..si ma alint...o sa fie bine..o sa fie bine "Stii ca timpul te vindeca pe toate. Dormi, odihneste-te si maine vei privi altfel lucrurile...maine este o noua zi...gandeste-te maine..acum taci, inchide ochii si vino la mine in brate...esti doar un copil care vrea sa fie om mare...."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu