miercuri, 13 martie 2013

Ce bine sa fii ursulet....




Dimineata ma trezesc cu doua ore inainte de a pleca la job. Daca trebuie sa ajung la 11.30..din casa ies la 10.30, iar telefonul trebuie sa sune la 8.00. Asta pentru ca imi iau inca o jumatate  de ora de lenevit in pat. Ma trezesc greu si ma chinui din rasputeri sa nu adorm la loc. Dar patul meu e atat de moale si de cald, iar mie mi-e atat de frig...si pleoapele is atat de grele...imi trag plapuma peste cap, ma fac covrig si stau asa..ca ascunsa de lume...e atat de liniste...e atat de bine...in acele momente nu ma gandesc la nimic...mi-s gandurile ca de vata...prin fata ochilor inca mi se deruleaza  franturi de vise..si tot felul de senzatii ciudate...Inca un pic..inca un pic...nu..nu vreau..te rog...te rog..mai lasa-ma...nu sunt pregatita pentru iuresul care va veni... Mintea mea nu vrea sa accepte nebunia care va incepe odata ce ma ridic din pat. Refuza cu inversunare. Urla prin toti porii si plange ca nu poate..Pentru ca, odata ce m-am dat jos din pat, trebuie sa fac fata unei alte zile si nu mai vreau...Dar trebuie...In cap incep sa mi se contureze tot soiul de intamplari posibile..de imagini..de cuvinte spuse, auzite... oameni, aglomeratie, caini vagabonzi..tramvaie, masini, claxoane...pixiri, pixiri..un leu doo...platforma de la job..vantul care suiera de printre cladiri...machete..creionul meu bont...titluri..casete...Astazi radu face poze!!!! Iar seara ma strang peretii si-mi tiuie tacerea-n urechi...Nu. Nu mai vreau. Stop. Opriti-va! Am obosit! Am senzatia ca, odata ce ma dau jos din pat, parca se declanseaza un buton magic ce-mi pune in miscare viata. Ca un motor oprit peste noapte care incepe sa mestece din nou clipe, minute si ore si zile..hulpav..mereu flamand...Un buton pe care nu mai am curaj sa-l apas. Pentru ca vreau o pauza din viata mea... Asa ca ma intorc pe-o parte si imi privesc ursuletul adormit. Ce bine de tine DS! Stai acolo infofolit in plapuma si dormi...dormi...Ce bine sa fii ursulet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu