miercuri, 6 februarie 2013

Ma-ta-i proasta!


- Misca, fa, proasta dracului!!! Ce stai asa???
- Nu sunt proooastaaa…se smiorcai fetita tragandu-se din mana maica-sii.
- Taci, ca-ti trag si una-n bot!
- Nu sunt proooastaaaa!!!!
- Stai dracului la un loc, urla ma-sa si ii trase un dos de palma peste cap.
Copilul incepu sa se smiorcaie, iar maica-sa ii mai arse una.
- Las ca vezi tu acasa fir-ai al dracului de copkil tampit! O apuca de mana strans si o inghesui intr-un colt al vagonului.
- Aici sa stai ca te ia mama dracu, ai auzit? Las ca te spun io lu tac-tu!
Aia mica incepu sa tipe, sa se lase pe vine, sa se dea cu fundul de pamant.
- Nu sunt proooasta!!!
Lumea din jur se foia. Doua fete s-au indepartat. Un batran si-a gasit un scaun mai departe de scandal. Toti priveau scena pe sub sprancene. Eu o priveam direct in ochi. S-a uitat la mine o data. De doua ori. De trei ori.
- Ce, care-I problema? Ha? Marai si se intoarse cu spatele.
Am tacut. Dar m-am ridicat de pe scaun si m-am apropiat de copil. Steam la un metru distanta. Femeii nu-I convenea, se vedea clar ca o deranjez. Nu ma uitam ea, priveam pe geam. O auzeam in coltul ei cum injura printre dinti. Preferam sa ma injure pe mine. Chiar speram sa faca asta. Copilul, culmea, se calmase. Ma privea curios. I-am facut cu ochiul. A zambit dar s-a rusinat apoi. Insa, pentru o clipa, atunci cand a zambit, mi-a spus intr-o mie de cuvinte ca nu ii mai este teama.

Un comentariu:

  1. :) copii sunt extraordinari, felul cu reușesc să treacă de la o stare la alta, de la un sentiment la altul,nu poți să nu te minunezi de așa ceva.
    Comportamentul femeii, pentru că nu îi pot spune mamă, este inuman, lasă mult de dorit :(

    RăspundețiȘtergere