vineri, 22 februarie 2013

Ce vor femeile

Ora 22.00. Accident de masina in Berceni. Un logan si un ...taximes(trist) care nu a dat prioritate. Restul povestii se consuma la spital. La spitalul  Bagdasar.
- Eu, pe targa cu dureri cumplite..vin doi paramedici sau ce-or fi fost aia ca doctori nu erau...doamne ce baieti frumosi...am uitat si de dureri si de tot..nu putem sa-mi misc gatul pentru ca aveam un guler din ala de-ti sustine gatul si coloana dar ochii imi fugeau de la unul la altul parca eram la tenis...stanga dreapa, stanga dreapta...fruuuumosi, inaaaalti,  fruuuuumosi...zambitori...si ce zambete...cu o voce atat de placuta...brunetul cel putin ..avea ochii verzi si gene lungi, era usor ciufulit si mirosea atat de bine..s-a aplecat peste mine la un moment dat si imi venea..doamneee..fata..imi venea sa-l musc de gat.......parca visam..cum dracu ma sa existe asa barbat frumos????? si atat de amabili..si de draguti...roiau in jurul meu de parca eram pe moarte...si miroseau atat de frumos..Claudia inchide ochii si respira adanc...uuuuuhhhhh....
- Ai mai spus asta o data...daaa..a formol!
- ha ha!!! daca l-ai fi vazut...
- as vrea sa-l vad la o cafea..nu la spital...
- acum domnisoara o sa va ridic putin fustita...
- ahaam...
- acum o sa va ridic putin si sutienul....
- aaahaaammm..m-au trecut toate apele...Eram lesinata. Nu de durere, evident...Claudia rade. Eu rad.
- Nu ma mai face sa rad ca ma doare!!!
- Si?
- Si brunetul  m-a intrebat cum ma cheama si cati ani am. ca sa completeze o fisa..si ce maini frumoase avea..albe cu degete lungi.....ii spun cum ma cheama si ca am...30 de ani!!!!!!! asa...natural, fara nici o ezitare. Probabil ca, in acel moment, chiar credeam ca am 30 de ani. Politistul de pe hol aude si striga: 33!!! Am crezut ca mor de rusine....ce-o fi fost in capul meu???
- Si????
- Si m-am indragostit!!! In timpul radiografiilor radeam ca proasta de una singura...te poti indragosti in cele mai idioate locuri...
- Si?
- Si m-au plimbat baietii aia prin tot spitalul..au vorbit tot timpul cu mine..au facut glume si m-au facut sa rad cu lacrimi...au avut grija de mine de parca erau doua mame...la tomograf..la radiografii..la dracu...ma ofticam ca nu-i puteam vedea foarte bine pentru ca aveam privirea fixata-n tavan...apoi m-au dat la altul care s-a oprit si a intrat intr-un cabinet..m-a lasat sa-l astept pe targa ..si nu stiu cum dracu ca ...bai..a luat-o targa la vale..asa..incet, incet...ma simteam ca intr-un film cu prosti..adica..numai..asa ceva nu se putea!! si totsui simteam cum ma duc la vale....pe coridor erau oameni...s-a repezit unul si a impins targa inapoi cu piciorul..am simtit zdruncinatura aia in toate organele...Claudia rade. Eu rad.

Ce dracu vor, pana la urma, femeile? E atat de simplu...Femeile nu sunt complicate. Barbatii le complica inutil. Femeile sunt foarte simple in gandirea lor. Barbatii sunt cei cei care se gandesc prea mult. Cand nu intelegi o femeie nu te gandesti niciodata la incapacitatile tale intelectuale si mai ales emotionale, ci iti spui doar ca ea este prea complicata. Nu realizezi de fapt ca, spunand asta, iti accepti propria-ti neputinta. Niciodata sa nu spui ca o femeie ti se pare prea complicata pentru ca atunci recunosti ca esti un prost. Un pampalau.

Femeile vor sex, vor sa fie cucerite si admirate, isi doresc stabilitate si respect. La fel ca si barbatii. Nu exista o diferenta prea mare. Aduna toate astea si vei decoperi, tu, ca barbat, ca sunteti la fel. Si tu vrei sex, si tu vrei sa fii cucerit, admirat, placut..si tu vrei stabilitate si respect...Poate cu mici diferente...dar in linii mari ne dorim cu totii acelasi lucru..Iar actiunile noastre, ale tuturor, indiferent de cat de aberante par uneori, tind catre aceste dorinte....Ce vor femeile si nu spun? Exact ce vrei si tu ca barbat dar afisezi asta in gura mare si pe toate gardurile. Poate ca noi ne inhibam mai bine dorintele..oricare ar fi ele...poate ca uneori femeile sunt mai subtile si mai delicate...dar trebuie sa fii putin inteligent ca sa-ti dai seama...cu totii suntem niste tipare pana la urma...ne incadram in niste sabloane...asa ca nu te mai intreba ce vor femeile..conteaza ce poti tu sa le oferi..cu cat gama ofertei tale este mai larga cu atat mai bine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu