miercuri, 16 ianuarie 2013

Barbati in roz...


Multi, putini...habar nu am! Cert e ca barbatii care au trecut prin viata mea pot fi impartiti in patru categorii foarte clar definite: barbati prosti ca noaptea dar ai dracului de buni la pat, barbati destepti dar care faceau secs de parca ar fi rezolvat cine stie ce ecuatii si integrale, barbati care m-au reintregit - atat sufleteste cat si fizic - si barbati de care am fugit mancand pamantul, dandu-mi, in acelasi timp, palme. O sa ma opresc la cei din urma pentru ca, fara voia lor, mi-au oferit o experienta de viata unica. Cumva le sunt, intr-un fel ciudat, recunoscatoare. Unii mi-au fost iubiti, altii doar prieteni, cu multi m-am intersectat doar pentru cateva clipe, iar altii au fost pur si simplu niste straini oarecare.

M-am intalnit la un moment dat cu un tip care asculta manele...am aflat asta la o saptamana dupa ce ne-am cunoscut, cand m-am urcat la el in masina...voia sa ma sarute dar, inainte de asta, s-a gandit sa dea drumul la muzica...pentru atmosfera...Cand l-am auzit pe Guta, am sarit direct pe bancheta din spate! "Draga mea..si manelele sunt o arta...Trebuie doar sa fii suficient de deschisa la minte si desteapta ca s-o intelegi. Sa mori tu!!! Evident ca mi-am luat talpasita instant. "Deschide usile ca daca nu, sparg geamul!"

Am intalnit pe altcineva care, la doua cuvinte rostite, imi recita cate un vers din Eminescu...nu mai pun la socoteala faptul ca eu l-am urat intotdeauna pe Eminescu...Am intalnit pe altcineva care imi dadea dreptate in absolut tot ce facem si spuneam...era perfect de acord cu mine si cand ii explicam ca 1 si cu 1 fac 5. Unul..gasit prin club...a doua zi... cand l-am vazut pe lumina, am constatat ca avea unghiile de la maini date cu lac si era epilat pe picioare...Nu am avut curiozitatea sa vad ce alte zone ale corpului mai fusesera defrisate...

Altul era perfectiunea intruchipata...si..vai, cat pot uri oamenii perfecti!! "Nu ma asez pe banca asta pentru ca e plina de praf, nu ma pun aici ca ma sifonez, nu vorbi tare ca ne aude lumea, nu te sarut in public pentru ca se uita aia la noi.

Altul era mai preocupat de aspectul lui fizic decat eram eu preocupata...imi sta bine parul? iti place parfumul asta? ma duc sa-mi cumpar balsam...ma duc la solar..ma duc la sala...l-am trimis, in cele din urma, la dracu. Ala, in loc sa se intalneasca cu mine prefera sa se duca la cosmetica si la manichiura.

Apoi, am cunoscut un barbat..doamne ce barbat frumos, dar care facea pipi-n cada...si altul care ma ameninta ca daca nu ma intorc la el se sinucide. Omul ajunsese intr-acolo incat sa-mi jure ca-si taie venele  si manjeste cu sange peretii blocului in care-mi gasisem o garsoniera cu chirie ...ma suna la 3 noaptea plangand in hohote...imi citea la telefon din Cartarescu iar apoi imi zicea " Pisu, eu sunt cu cutitul la mana". A doua zi imi batea in geamul de la bancon -evident, stateam la parter- iar noaptea ma urmarea prin casa tot de la acelasi geam...ca apoi sa sune din nou si sa-mi spuna "te-am vazut aseara cum iti uscai parul cu feonul".

Am intalnit un barbat care la 30 de ani nu stia sa sarute, iar dupa ce l-am invatat m-a parasit..iar altul care mi-a spus ca, de fapt, el e virgin. Nu, nu te gandi ca l-am dezvirginat, am fugit doar mancand pamantul.

Am cunoscut altul care nu putea face secs daca in camera era pisica. "Se uita matza la mine si ma inhib". Am intalnit multi isterici si pe unul care folosea doua prezervative puse unul peste celalalt zbierand "Nu vreau copii! Nu vreau copii!" Era unul care purta lenjerie intima apretata de ma-sa, iar altul purta ciorapi roz ca sa-i poarte noroc...

Mircea, cand faceam dragoste, urla si zbiera de parca il taia cineva cu toporul si nu-mi aduc aminte din partidele alea de secs decat AAAAA!!!! ..grrrroaw......za...za..za..za..parca invoca ploaia...Andrei, la a doua intalnire mi-a spus ca vrea sa-i fac un copil si sa i-l dau lui sa-l creasca, iar Cosmin mi-a sarutat in parc pantofii.

Era unu care mi-a spus ca trebuie sa  ne despartim pentru ca nu poate fi cu o femeie care nu iubeste iguanele..iar altul a incercat sa ma invete sa inot si era sa ma inece.  Mai era unul care, intr-o iarna, mi-a lasat un bilet in cutia de scrisori in care spunea ca ma iubeste si-mi facea poezii de amor agramate...iar altul ma suna sa-mi spuna "ai grija cu cine vorbesti ca suntem cu ochii pe tine". Am facut un material despre un tip inchis in penitenciar care apoi imi dadea SMS-uri din puscarie dar am scris si despre un calugar care ma suna apoi in toiul noptii sa-mi spuna ....diverse.

Hai, ca sa inchei intr-o nota amuzanta, maine o sa-ti povestesc despre... Mircea. Ala de zbiera ca din gura de sarpe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu