miercuri, 12 decembrie 2012

Nin(gand)

Si m-a nins cu alb in suflet..si m-am culcusit departe, in mine, fara nimeni si nimic...si nici cine..si nici de ce..unde..cand...si cum...tacere...cateva glasuri de departe...zapada scartaind sub ghete...Centrul Vechi si apoi liniste...multa liniste...o liniste de sfarsit de lume, o liniste de inceput...si m-am impacat cu tine si cu mine si cu lumea. pentru o clipa doar. o clipa in care nu mi-am dorit sa-mi fii alaturi ..tu oricum nu ai fi vrut..iar albul mi-a acoperit gunoaiele si noroiul si pietrele pe care le car zilnic pe umeri..si durerea si lacrimile si urletele pe care car zilnic in suflet...totul a amutit. Iar eu nu  auzeam decat zapada strivita sub ghete..cluburi..baruri...rasete..muzica..voci...doi indragostiti se saruta-n ninsoare...un caine alearga prin nameti si se bucura..departe, niste pusti se bulgaresc ...si eu ..in mijlocul strazilor, atat de plina de si atat de goala..zapada m-a umplut si m-a acoperit de tot...si-am facut pentru o clipa pace cu mine. Si m-am regasit singura dar multumita si linistita..ningi! ningi! ningi! si fa-ma sa uit ..sa uit ca sunt mare si vreau din nou copil..sa uit ca si maine e o noua zi...cand trebuie sa ma terfelesc iar prin noroaie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu