luni, 24 decembrie 2012

Hai, Dinamo!


Am ajuns, in sfarsit, acasa! Si ma pregatesc de sfarsitul lumii. O data in viata prind si eu sfarsitul lumii, nu? Oare ar trebui sa ma imbrac frumos? Sa-mi pun rochita? Si tocurile??? Sau..mai bine zac in pijamale, cu parul valvoi si-n papucii mei cu ursuleti? In drum spre casa, mi-am luat bere, tigari si mai voiam eu sa fac ceva in noaptea asta dar nu-mi iese neam!!! >:( Dar am vazut Scufutza Rosie pe Google si pot sa mor fericita!!!! [celebrate]

Vanzatorul de la magazinul de bere si tigari m-a intrebat cum o sa-mi petrec ultimele clipe. Eu puneam berile si tigarile in geanta. Ca nu iau punga pentru asa ceva. In geanta mea mai car si alcool din cand in cand. Mai des in ultima vreme. I-am spus ca …niste bere, niste tigari..muzica si o carte buna sau un film ma vor ajuta din plin sa trec peste moment. Am evitat sa pomenesc de Taz pentru ca as fi scazut in ochii lui si mi-am dorit sa traiasca si el sfarsitul lumii fericit.

Acum, ma gandesc la faptul ca, in orele care mi-au mai ramas, ar trebui totusi sa-mi fac un bilant al vietii.

Ce NU am facut eu?? Nu am facut bungee jumping, nu m-am imbatat niciodata in asemenea hal incat sa nu-mi mai aduc aminte de nimeni si de nimic, te-am lasat sa pleci in munti pentru a ramane pe veci acolo, nu am invatat sa inot, sa joc table si sah, nu am facut nici sarmale si nici cozonaci. Nu am urcat pe jepi si uite ca mi-am dorit atat de mult sa mai merg inca o data cu trenul si nu am facut-o nici pe asta… Si nici orasul noaptea, de sus, de la inaltime, nu l-am vazut vreodata…si nici pe stadion nu am mers..vreau sa vad un meci pe stadion!!! si sa injur fara sa-mi fie rusine ....pacat..n-o s-o mai fac nici pe asta....

Si nu m-am maturizat, insa cred ca e cel mai bun lucru care mi s-a intamplat…inca sunt un copil retard, trecut prin atat de multe chestii si care…parca nu si-a dat seama…Stii cum e? Cand i se strica unui pusti jucaria..plange dar uita repede. Am incercat sa uit mereu si cat mai repede. Si sa-mi confectionez o alta jucarie. In lada mea cu papusi sunt sute de jucarii dezmembrate…dar... ciudat…am reusit sa fabric altele noi cu care imi umplu viata zi de zi…Cred ca mi-as dori foarte mult sa primesc de Craciun o papusa…dar nu-l mai prind asa ca s-a dus si visul asta…

Dar ce-am facut eu in viata asta? Am fumat iarba in vama pe plaja, langa foc, am facut baie in mare goala, pe ploaie, am dansat pe mese, am simtit in stomac si-n creieri picajul unui avion…Am iubit in tacere, am iubit urland pe strada de fericre si intregii lumi..M-am dat in leagane, am alergat cu picioarele goale prin iarba..am facut echilibristica sus pe bloc..cred ca am o obsesie cu inaltimile…Am slabit..rau..Mihai imi tot bate apropouri..imi spune..fata..mananca..azi am avut o discutie serioasa…
- Ai slabit fata!
- Vad..ti se citeste dezamagirea pe fata
- Pai normal..inainte ma luminam la fata cand ma uitam la tine.
-la mine, dar nu in ochii mei... >:( Lasa Mihai, trecem noi si peste asta... :P
Rasete infundate. Rasete zgomotoase. Rasete isterice. Eu aproape ca-mi smulgeam parul din cap de disperare… daca Mihai el zice ceva cu privire la corpul meu e sfant ce spune…Apropo de asta..hai sa mai mananc o bere!!!

Sunt cumva recunoscatoare ca viata asta mi-a oferit din plin si alte emotii care m-au cizelat, m-au facut om, m-au transformat in femeie si m-au readus copil.. M-au facut sa apreciez fiecare clipa frumoasa, fiecare moment linistit…fiecare om care merita atentie si dragoste.

Am auzit oameni urland de durere, am vazut cum arata puscariile, am fost la inmormantari, m-a lovit masina si am ajuns la spital, am vazut cum arata un crematoriu, am fugit de acasa…Am citit dar nu atat de mult cat mi-as fi dorit, nu mi-ar ajunge nici 10 vieti sa citesc cat imi doresc, m-am urcat in varf de munte si am urlat la Dumnezeu, m-am dus dupa tine la Cuca si am plecat de acolo pasind intr-o alta viata..

Mai, uite ca deja e 12 noaptea si..nimic!!! Ma oftic! Am stat degeaba in rochita??? Nu de alta dar vorbeam cu cineva care se imbracase la costum… Sunt dezamagita…Mai, stai asa…ca am citit eu intr-un ziar ca sfarsitul lumii nu poate sa vina!!! De ce??? Pai e simplu mai…ce naiba??? Dinamo inca nu a intrat in insolventa!!! Imi doresc sa cumpar clubul Dinamo!!! Si sa-i bag pe toti in galerie la Steaua!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu