vineri, 14 decembrie 2012

Hă hă hă..ho..ho..ho...

- Buna ziua! ma numesc Laura...
- Buna ziua! Eu sunt Stan...cu ce va pot ajuta?
- As dori sa...as dori sa..sa...stiti as dori sa..cum sa va spun eu...as vrea sa-l inchiriez pe unul unul dintre baietii de la firma dumneavoastra...si ma intereseaza pretul..cat ma costa ora?
.....????? amm..aaa..da..depinde ce-l puneti sa faca!!! hă hă hă ...
- Pai..stiti ..eu..ajungem si acolo, stati linistit...ma intereseaza in primul rand cat ma costa o seara...
- Aham..ok...hăhăhă..pai...ce-ati dori sa faceti cu el?
- Pai...as dori sa faca ce-i spun eu ....hăhăhă ca de aia dau bani, nu?
- hăhăhă...
- deci cat cereti pentru un show a la long?
- pai 150 de euro cu tot tacamnul hăhăhă
- nu va suparati..asa de curiozitate...cam ce stie sa faca? adica e profesionist?

Colegii mei de birou erau pe jos de hăhăhă

- Nu va suparati..imi raspunde vocea galgaind..dar...as vrea sa stiu ce aveti de gand..adica..tot tacamul sau..
- Nu va suparati, ii raspund printre lacrimi de ras infundat, incercand sa par serioasa, dumneavoastra nu stiti cu cine vorbiti...
- Hăhăhă ..aveti dreptate...
- Pretul imi convine ...e decent ..dar baiatul trebuie sa fie grasut...aveti asa ceva?
- Avem..cum sa nu!!!
- Si trebuie sa se imbrace in rosu!
- Avem si din astea..cum sa nu..Orice culoare doriti!!
- si trebuie sa danseze sa cante si sa spuna poezii
aham..aaa.da?? pai..mmm....se rezolva...
- Si trebuie sa-mi intre in casa pe geam
- Aaaa..pai e expert in asta!
- Si trebuie sa ...stiti...ii plac copiii?
- pai ..pentru 150 de euro ii place orice..hăhăhă
- ok! Atunci as vrea sa inchiriez un mos craciun care sa ajunga acasa la mine pe fereastra..eu stau la etajul patru deci ...aaa...cum facem?
- Pai se leaga in coada si coboara in ham...numai sa nu uitati geamul inchis..in rest nu-i proiblema
- Da tumbe face?
face si tumbe daca e nevoie...dar stiti daca nu vise pare destul de grasut ii indesam noi niste vata pe sub costum...o sa fie autentic!!
- Multumesc frumos! o sa revin cu un telefon...
- Da cine sunteti, de fapt?
- Ho ho ho!!!


Cumpara maine un ziar! Tocmai ti-am facut reclama gratuit! A venit Mosul la voi opt(sedatilor)!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu