miercuri, 26 decembrie 2012

Din buda


Sunt la buda. Buda, se pare, este singurul loc din casa unde ma pot ascunde de voi  si unde pot avea si eu 5 minute de liniste. Doar atat cer. 5 minute. Am incercat in bucatarie dar m-au navalit. Am incercat in balcon dar m-au invadat. Am incercat intr-unul dintre dormitoare dar m-au asaltat si acolo. Unde dracu sa ma duc???? Vreau si eu cateva momente de relaxare, de odihna!!  Sa nu va mai aud si sa nu va mai vad. Sa nu mai rad tamp la glumele voastre si sa nu mai raspund in doi peri la intrebarile voastre. Buda a fost ultima optiune. Si, deocamdata, pare solutia ideala.  Ar fi culmea sa intre cineva peste mine si aici! Dar uite ca stau deja de cateva minute si ..nu e nici o miscare pe langa usa. Asta pana cand nu il va apuca pe vreunu' pipi si va trebui sa ies. Dar, pana atunci, sa savurez cat pot momentul..

Voiam sa scriu un blog, de aia m-am si ascuns in buda si, dupa cum vad, se pare ca numai aici o pot face.

Dincolo de usa se aude muzica. prin pereti razbat voci, rasete, pahare, sticle ciocnite si dupaiala. Dupaiala inseamna ca dupai..adica boncani cu picioarele pe parchet de se aude pana la parter. Bum, bum, bum...dup, dup, dup... Asa imi spunea mie mamaia. "Nu mai dupai ca doarme nenea Ursu si vine si ne suna la usa" - un vecin nebun si mereu beat care dormea zi si noapte..iar eu nu intelegeam cum dracu e sa dormi non stop...si eram foarte nacajita ca niciodata nu aveam si eu macar o ora la dispozitie sa dupai..fara sa-l trezesc pe nenea Ursu...

Aici, in buda, e liniste. Nu se aud decat degetele mele frenetice pe tastatura. Ma grabesc sa scriu ca parca vad ca vine cineva sa faca pipi...

M-am ghemuit pe capacul colacului de  WC, cu laptopul pe brate. o pozitie destul de incomoda avand in vedere ca-s urcata pe toace iar genunchii imi ajung undeva la gura. Deci, sa dam jos tocurile! Doamne ce senzatie! Doamne ce bine e! De ce dracu nu m-am gandit la asta pana acum? Si daca tot veni vorba de gandit...cred ca ar trebui sa-mi dau jos si rochita. pentru ca la fiecare miscare pe care o fac fermoarul de la spate da semne mari de revolta. Doamne, te rog, sa nu-mi faci una ca asta! nu aici!! Nu acum!! iti promit ce vrea muschiu' tau, sa mor io daca te mint! n-o sa mai injur niciodata, o sa dau bani la cersetori, le dau bomboane si caramele si alcool daca vor..ii bag pe toti in casa, pe bune!  Mmmm..stiu ca am mai promis si-n alte dati, dar acum e altfel! Pe bune, doamne, nu fi naspa! E craciunul, ce mama ma-sii! Wops! Iarta-ma, doamne! Mi-a scapat...

De dincolo de usa se aud rasete, vorbe, pahare si sticle ciocnite. Hmm..ciudat cum de sarbatori toata lumea trebuie, la unison, sa se bucure. Sa infulece si sa bea pana crapa.
"Hai, fata, ce ai? Bucura-te  ca a venit Craciunul!" "
"Sa mori tu!" imi spun in gand si zambesc cu gratie.
Ma bucur de sarbatori in felul meu, nu cum vreti voi...

Cineva bate la usa.
Iesi afara ca ma pis!
Fuck! Mai asteapta si tu putin ca nu gasesc un titlu!
Iesi odata, ca ma pis langa usa!
Nu ar fi pentru prima oara...
Sa mor io de n-o fac!!
bine, bine..
hai ca trebuie sa ies, Cornache nu glumeste. e in stare sa faca pe jos...sau, mai rau, e in stare sa dea buzna peste mine si sa faca in cada...

Deci, va urez de pe buda sa aveti sarbatori bucuroase, asa cum le simtiti voi, nu asa cum vi le dicteaza aia destepti din jur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu