vineri, 7 decembrie 2012

Culica

Nu sunt blonda. Dar bancurile cu blonde, mai ales cele cu blonde la volan, au fost inventate..cred..in primul rand pentru mine. Dupa ce ca sunt cea mai proasta soferita din lume, mi se mai intampla si tot felul chestii dubioase, de parca cineva chiar si-a pus ambitia sa vada pana unde poate duce prostia.

Acum ceva vreme, am blocat intrarea in parcare la Praktiker...coada din spatele meu se intindea pana pe bulevard...apoi, dupa ce mi-am rezolvat ce aveam de rezolvat la magazin, mi-am cautat masina minute-n sir..sa sun la 112? Sa ma duc la receptie sa-i rog pe ei s-o gaseasca??? Intr-un final am zarit-o!! Ce fericire! Numai ca nu era a mea! Mi-am dat seama de asta cand m-am apropiat si am vazut ca inauntru era un nene...Asta imi fura masina!!! a fost primul meu gand, iar apoi m-a luat cu un usor lesin..Norocul meu e ca lesin doar cand vad barbosi si fluturi de noapte. Sau norocul omului care ma privea si el la fel de speriat. in fine, dupa alte doua ture gasesc cascarabetul, ma urc la volan, imi fac cruce cu limba si doamne te rog eu frumos, iti promit ca nu mai injur niciodata, ca o sa dau bani la cersetori, ca o sa ma duc la biserica..numai du-ma intreaga acasa. Intreaga la cap. Apoi s-a petrecut minunea. Am blocat si iesirea din parcare. Ca sa fie cu sot..ce naiba??? Doar o data??? Ca sa treci de bariera trebuie sa bagi cartela intr-o chestie..numai ca, de pe scaun mie nu-mi ajungea mana pana la dracie..deci, trage frana de mana, da-te jos, infige cartonul, urca in masina si asteapta ..si asteapta..si asteapta..ceilalti din spatele meu asteptau si ei claxonad...bariera.

Dar e misto sa fii femeie la volan. E simplu si distractiv. Pentru ca ti se permite aproape orice daca stii cum sa ceri. E suficient sa vrei sa treci in fata cuiva si sa privesti gales spre soferul de langa tine. E suficient sa zambesti frumos si ai prioritate..e suficient sa clipocesti de cateva ori din gene si te roaga, te invita sa-i tai calea...sa schimbi benzile..sa opresti in fata lui....Problema e ca merg prea repede...iar acu ceva vreme...m-a oprit un politist. Nu era radar dar asa..de fun...Buna ziua sunt agent Culica. Actele va rog. Dau actele..unde darcu sunt..stati asa ca tre sa caut in geanta..rastorn geanta..din ea cad pietre, conuri, ghinde...doua frunze ...stati asa ca tre sa caut in buzunare..aoleu..stati asa....Domnisoara, linistit-va... dar de ce goneati asa? Va grabiti? nu..da..nu..da..de fapt Domnule agent, o sa fiu sincera cu dvs. Ma grabesc, goneam...asa e..aveti dreptate dar am o explicatie. FAC PIPI!!! Omul m-a privit lung si a zambit tamp.


Saptamana asta cascarabetul a cedat. De data asta a cedat el psihic dar si motoriceste vorbind. Afara era noapte, burnita, ceata..iar bordul clipocea ca un pom de iarna...baterial era pe rosu...mi-a trebuit ceva vreme sa-mi dau seama ca beculetul indica bateria...dar era patratel deci ..ce-ar putea fi??? cand semnalizam cadea casetofonul..cand claxonam cadeau stergatoarele..cand mergeau stergatoarele se aprindea beculetul de la airbag..si cireasa de pe tort..nu mai aveam nici servodirectie...doamne te rog..iti promit ca nu mai injur..iti promit ca o sa dau bani la cersetori, invat rugaciuni, zic tatal nostru.. dar tine balonul ala pe loc...Problema nu era ca as fi facut vreun accident ci ca m-ar fi invinetit airbagul pe care aproape ca il simteam pulsand nervos in volan...In cele din urma cascarabetul a inceput sa huruie de parca sofam pe tractor...tipau metalele in el iar eu urlam la dumnezeu...si inventam injuraturi noi...ce-a urmat? fara sevodirectie nu am nimerit locul de parcare si mi-am blocat vecinii..alta parcare blocata...Iar de sus, de la balcoane se spargeau seminte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu