sâmbătă, 15 decembrie 2012

Biata de mine...


Eu, de sfarsitul lumii, o sa fiu la munca..o sa scriu, evident, despre cum sa-ti petreci sfarsitul lumii….caci, din experienta mea bogata pot impartasi cu drag si altora.. cel putin in ultima perioada lumea mea se sfarseste de cel putin de 3 ori pe saptamana…hai ma ca glumesc…s-o luam invers: renaste de cel putin 3 ori..parca suna mai bine asa, nu? Ma intreba ieri un coleg...lauriciu ce vrei tu sa faci de sfarsitul lumii? M-am uitat la el talamb si i-am spus dintr-o suflare "In primul rand, sex. Cu Adam, daca se poate. Apoi, mai vreau sa fac o data baie-n mare, sa vad rasaritu-n vama, sa mai ajung o data in munti si vreau sa  mananc vata pe bat. Vreau sa sar cu coarda de pe un pod, atunci chiar ca as avea curaj…sa  ma urc la volan, sa calc acceleratia si sa inchid ochii..crede-ma, e o senzatie grozava!!! Bine..pe o sosea goala, ca nu vreau sa fiu sfarsitul lumii pentru altii…si mai vreau si sa-mi cer iertare tuturor celor pe care i-am necajit. Vreau sa-mi beau ultima cafea fierbinte la Stuff si ultimul pahar cu vin fiert la Cuca. Si vreau sa dansez pe mese in Iron. Si vreau sa ma plimb cu trenul de noapte care sa ma duca …nicaieri. Apoi vreau sa ma duc si eu o data in viata mea la biserica. A...si sa nu uit. Vreau sa imbratisez un copac. mno..apoi sa beau bere pana imi pierd simtul orientarii si al responsabilitatii..Iar cand vine apocalipsa vreau sa stau cu ochii larg deschisi si s-o vad frate...

Aha. Ok. Eu doar voiam sa-ti spun buna dimineata! 

Bai nene...la faza asta ce sa mai zic eu??? Lumea intreaba, eu raspund iar la sfarsit, dupa ce am dat totul pe tava, realizez ca pe aia nici macar nu ii interesa subiectul ..au intrebat si ei sa se afle in treaba. cand o sa ma invat minte??? Biata de mine...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu