joi, 1 noiembrie 2012

Blog de fitze

Sunt un om tare indecis...ma gandesc si ma razgandesc de o mie de ori asupra unor lucruri cumplit de banale insa, cand vine vorba despre lucruri cu adevarat serioase, scanez totul dintr-o singura miscare si ma decid cu viteza luminii.

In fiecare dimineata, aceeasi dilema. Care ma scoate din minti. Cu ce dracu ma imbrac azi? Pai sa vedem...cum ma simt? Sunt vesela? Sunt deprimata? Ma simt femeie fatala sau iar copil retard?
Ca e soare sau ca ploua nu conteaza..eu ma imbrac dupa cum ma simt cand ma trezesc. Cateodata ma scol stiind deja cu ce ma voi imbraca. Pentru ca visez noaptea..se face ca e dimineata si eu rascolesc dulapul, scotocesc printre hainute, le combin, le asortez, adaug sau elimin dupa bunul plac si uite tinuta mea draga!!! Iar apoi se face dimineata, iar eu sar ca nebuna din pat si ma reped ..la dulap sa-mi pun deoparte hainele pana nu uit visul..

Dar sunt alte momente extrem de nefericite cand stau si cate doua ore in fata teancului de haine aruncate pe jos si nu ma decid...blugi sau fustita? Bocanci sau ghete? Ghete sau cizme? Cizme cu toc sau cele din cauciuc? Pulover bej sau verde? Esarfa mustar sau grena? Este cumplit! Un chin cu care nu ma pot obisnui desi ma urmareste de ani si ani...In cele din urma imi spun ca asta e..iar voi avea o zi de rahat..si dupa ce am ales raul cel mai mic plec spre job..Insa..in scara blocului, la etajul meu se afla o oglinda in fata careia ma opresc de fiecare data. Imi mai retusez machiajul, mai aranjez esarfa, mai vorbesc uneori cu mine zambind gales si cobor mandra scarile...

Eh..oglinda nu e intotdeauna prietena mea cea mai buna..In zilele proaste, cand sunt indecisa si nemultumita, ma privesc lung si vad ca nimic nu e cum ar trebui sa fie..Ghetutele mele maro nu se potrivesc cu esarfa, caciulita nu se potriveste cu geanta, culoarea blugilor nu merge cu cea a bluzei si tot asa..Mi se face rau, ma cu un usor lesin, fac un atac mic de panica, ma bufneste plansul si o iau la fuga pe scari..in sus. Ma dezbrac din mers, pana sa intru in casa, iar odata ajunsa ma reped din nou la dulap...ce daca voi intarzia la munca...eu trebuie sa-mi gasesc ceva de imbracat!! Si o iau de la capat..aleg, combin, asortez ..totul se petrece insa cu viteza luminii...nu conteaza ca-mi calc in picioare bluzele aruncate pe jos, ca ma impiedic in perechi de cizme si ghetute..ma grabesc spre job! Lasa, le strang diseara, cand ma voi intoarce acasa. Tazu ma priveste uluit de atata scandal si bufnuri si se ascunde in fundul custii acoperindu-si ochii si urechile cu gherutele..Degeaba imi cer iartare, degeaba ii spun din nou sa fii cuminte grasule ca vin repede...Nici nu ma baga in seama... Trantesc usa..off..mereu usa asta se tranteste... si o iau la fuga, din nou, pe scari, alarmand toate babele. Ajung, in sfarsit, in fata blocului si-mi dau seama ca afara este extrem de frig sau foarte cald. Sa ma intorc din nou? Ce zi de rahat!! In seara asta clar trebuie sa ma duc la shopping!

Acum cateva zile m-am dus la manichiura si am plecat extrem de incantata..Unghiutele mele erau colorate, vesele si cantau de fericire..Dar in cursul zilei mi-a mai trecut din entuziasm..pe la ora 3 dupa amiaza deja imi venea sa plang...le uram de-a dreptul!! Seara, cand am ajuns acasa le-am sters iar a doua zi am mai dat o fuga pe la tanti Coca. Le-am vopsit in culoarea mea obisnuita si preferata iar acum..sa vedem cat timp va trece pana cand o voi lua de la capat..Unghiute colorate...caciulita mustar, esarfa mustar, geaca verde, blugi mustar, ghete maro..geanta maro..Ceva nu e in regula aici..Unghiutele colorate nu merg cu maro si galben!!

In rest, toate bune si frumoase..exceptand labilitatea mea pshihica si faptul ca vorbesc des cu oglinda in scara blocului sunt un om perfect normal si in toate mintile. Sunt responsabila, de cuvant si ...imi place, uneori, sa pun piedica la oameni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu