luni, 3 septembrie 2012

...pe toti!

Mi se rupe de prima declaratie a lui Basescu, proaspat intors la Cotroceni..si ma doare fix la palarie ca au vrut sa-l destituie din nou iar apoi s-au razgandit..nu ma intereseaza nunta Elenei Basescu, nici in ce tara va pleca sau a plecat deja, in luna de miere, Delia...ma doare-n cot de ultimele rezultate de la bac si de retarzii care nu stiu sa scrie romaneste si sa citeasca..nu ma intereseaza Inna si mi-e scarba de stirile senzationale despre taximetristul violat de o femeie.. Ecaterina Andronescu a fost implicata intr-un accident auto. Nici asta nu ma intereseaza. Nu-mi povesti despre Daniela Crudu pentru ca o sa te plesnesc peste bot. Nu vreau sa stiu despre Dragusanca si cand te aud vorbind despre ea imi vine sa-ti sar in gat. Despre Iris si Minculescu nici nu vreau sa amintesc...S-a mai destramat un mit...Si sa va ia dracu pe toti!

Ma intereseaza in schimb ca uite, din nou se amana aderarea Romaniei la Schengen, iar politicienii nostri urla ca muscati de sarpe ca asta este discriminare dom'le!! Noi  mereu ne-am plans ca suntem oropsiti..ne-am nascut aratandu-i pe altii cu degetul..nu ma mai mira..m-as fi mirat sa fi fost altfel....Ma intereseaza ca se schimba iar regulile dupa care se vor sustine examenele de Bacalaureat de la anul...ma intereseaza ca alimentele s-au scumpit cu 20%, ca oamenii nu au apa potabila din cauza secetei si le mor vitele de sete-n camp...ca pretul benzinei creste de la o saptamana la alta in timp ce Ponta il cununa religios pe fiul unui interlop din Valcea..Si sa va ia dracu pe toti!

Avocatii lui Adrian Nastase vor sa convinga magistratii ca faptele pentru care a fost judecat si condamnat s-au prescris...iar IML a ramas fara bani de expertize pentru ca si-a consumat fondurile...la numarul gratuit al ANPC nu raspunde nimeni pentru ca si aici nu mai sunt bani de telefoane...In schimb, Maruta se ia la bataie cu calatorii in autobuze, Iuliana Luciu a ajuns vedeta tv iar Bahmutanca il vrea inapoi pe Prigoana...In masini si tramvaie e aglomeratie, in piete e forfota, strada e o jungla...Margherita de la Clejani a luat in sfarsit bacul dupa ce l-a dat de trei ori, iar romanii care au votat impotriva lui Basescu sunt niste "borfasi" cum am auzit din gura unui cercopitec cu aere de intelectual. Am auzit ca la RHCP s-a terminat berea. In loc sa vezi concertul stateai ca boul la coada..si daca dovedesti ca esti bou, te vor trata exact asa cum meriti..Sa va ia dracu pe toti!

Un comentariu: