vineri, 14 septembrie 2012

Hotul de suflete



Multumesc frumos. Pentru gandurile voastre bune. Dar...sunt prea departe..Nu le ajung...Sunt venite din vid..Piesa nu are legatura cu blogul. Imi place doar foarte mult..foarte mult...Ti-am spus ca fac obsesii..tot felul de obsesii..pentru anumite lucruri..anumite muzici..anumiti oameni, anumite intamplari pe care le-am trait sau pe care as vrea sa le traiesc...Dar mai ales oameni.. Insa asta e alta poveste pe care vreau s-o ingrop de fiecare data cand iese la suprafata...pentru ca mai iese din cand in cand..

E ciudat...am multi prieteni virtuali..persoane pe care le cunosc si cu care ma intalnesc zi de zi dar si multi pe care nu i-am vazut niciodata fata in fata...dintre acestia, exista cativa, putini, ce-i drept, cu care pastrez legatura de ani de zile. Fara sa implicam realitatea...pentru ca realitatea este moartea visarii si a imaginatiei. Prefer sa mi te inchipui in fata unui calculator, sorbind dintr-o bere rece, fumand o tigara...si vorbind vorbe decat sa-mi apari in fata..crud de real. Tu pentru mine nu existi fizic..esti doar un gand de care ma pot indragosti iremediabil...si vreau sa te pastrez asa...un gand..o idee...o sclipire..lucruri ce nu au legatura cu partea concreta si palpabila a lucrurilor..Odata ce te-am vazut, odata ce te-am atins, odata ce am respirat impreuna acelasi aer..ai devenit plictisitor de banal...Un om ca oricare altul care se pierde printre toti ceilalti...Si de ce te-as intalni? Eu iti iubesc doar mintea si gandurile ..nu simt nevoia sa te iubesc ca si persoana..invelisul este pur carnal.. doar mintea ta ma fascineaza...Nu vreau mai mult decat gandurile tale. Restul...e praf in vant...

Da, ajung sa cred ca te poti indragosti pana la epuizare de mintea cuiva...cineva care, doar prin cateva cuvinte spuse cand trebuie si puse cap la cap cum trebuie, sa te faca sa tresari..sa te uimeasca..sa te intrige...sa te trezeasca din amortire..sa te faca sa razi cu lacrimi sau sa plangi fara ele...Te iubesc mental...daca pot spune asa..pare o dubiosenie pe care nu o pricepe nimeni..cateodata nici chiar eu...dar am nevoie de gandurile tale, de mintea ta, de judecata ta, de sufletul tau...ti-l devorez, ti-l smulg, ti-l fur, ma hranesc cu el...numai sa-mi dai ocazia...pentru ca, de cele mai multe ori, rar te intalnesc..de obicei plutesc in deriva printre suflete moarte, de lemn...trunchiate, schimonosite..hidoase...iar cand, in sfarsit, te intalnesc esti o revelatie...ma faci sa simt ca traiesc...deci, lasa-ma sa traiesc...

5 comentarii:

  1. adik tre' sa comentez la fiecare blog de-al tau?k vad k numa' io dau pe aici =))preferam butoane like-dislike,da astia n-au asa cv :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul meu, cu parere de rau iti transmit ca azi imi lipseste simtul umorului. Blogul asta nu este "ca sa dea cineva pe aici", in mod special. Iti spun asta pentru ca deja este a doua oara cand spui asta :) Cine intra bine, cine nu..iarasi bine :)Blogul este al meu. Scriu pentru mine. Pentru ca sunt satula sa scriu, prin alte parti, mereu pentru altii. Si mi se pare trist ca ai nevoie de butoane ca sa comunici cuiva ceva...Salutari si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. n-a fost in intentia mea sa te supar.stiu ca blogul are mai multi vizitatori,nu sunt singurul,dar eu ma simt putin "vinovat" daca citesc si trec asa...mai departe,fara sa spun nimic :)))
    ia primul comentariu ca gluma,totusi.
    ok,saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) ti-am spus de pe atunci ca m-ai prins intr-un moment...idiot. chiar imi pare rau.de obicei, cand nu sunt foarte ok, ma abtin sa raspund pt ca sigur o dau in bara...dar nu m-am putut abtine. cred ca voiam sa ma razbun pe cineva si te-am gasit pe tine..

    si nu te simti vinovat. e o nebunie..cum sa simti asa ceva? cred ca si acum glumesti, nu?spune doar daca ai ceva de spus..poti sa ma contrazici pana-n panzele albe daca vrei..imi plac astfel de discutii..daca nu ai nimic de spus..nu spune. cateodata nu e nimic de spus. si nu m-a enervat faptul ca ai spus ca nu da nimeni pe aici, pentru ca nu asta e intentia mea..de a atrage vizitatori cu duiumul..ci faza cu botonul :))zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. WOW,I CAN’T WAIT TO NEVER SEE YOU AGAIN !!!
    Stai linistita,raspunsul meu putea fi altul,unul care sa nu-ti genereze sentimente de vinovatie :))) Da’,na,voi astia care lucrati cu cuvintele ar trebui sa stiti mai bine.Cat despre butoanele alea,au si ele o explicatie,nu a fost ceva fara motiv.Dar,despre asta,altadata,poate >:)
    http://www.cracked.com/video_18382_when-making-fun-strangers-goes-horribly-wrong.html

    RăspundețiȘtergere